Editura Litera şi Metrorex demarează prima campanie de încurajare a cititului în metroul bucureştean

Postat la 11 iulie 2016 408 afişări

Editura Litera şi Metrorex demarează prima campanie de încurajare a cititului în metroul bucureştean

Editura Litera şi Metrorex demarează campania de încurajare a cititului în metroul bucureştean:Carte la Metrou,prin care călătorii susprinşi citind o carte vor primi încă una de la voluntarii Litera prezenţi la metrou între18-22 iulie, în intervalul 9:00-11:00, pe Magistrala 2 Pipera-Berceni-Pipera.

In istoria recentă a metroului bucureştean s-au înregistrat din ce în ce mai multe cazuri fericite de oameni care citesc. S-au semnalizat gânduri mai bune, zâmbete printre rânduri, ochiade peste umeri la povestea celui din faţă, autori pe care ceilalţi călători îi recunosc, poveşti de care îşi aduc aminte cu plăcere şi câte şi mai câte. Simptomele nu se opresc aici: cititul la metrou face din ce în ce mai bine.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/editura-litera-si-metrorex-demareaza-prima-campanie-de-incurajare-a-cititului-in-metroul-bucurestean-15524004
15524004
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.