Ducarroz, Orange: Clienţii nu se mai uită doar la minute, ci şi la oferta completă - de la reţea până la telefon
În trecut clienţii întrebau "câte minute îmi dai?", dar acum se uită şi la oferta de servicii (minute şi SMS-uri), şi la reţea şi viteza serviciilor de date, dar şi la telefonul pe care îl oferi, spune într-un interviu pentru ZF Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange.
Anul 2012 a fost unul al transformărilor pentru Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, în care compania cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de peste 900 de milioane de euro şi-a remodelat activitatea din mai multe arii, de la ofertele comerciale până la reţea sau serviciile de asistenţă, a declarat într-un interviu pentru ZF Julien Ducarroz, directorul comercial al operatorului.
"Anul 2012 a fost anul unei remodelări, transformări a companiei, în care am urmărit o segmentare mai exactă a clienţilor. Primul segment vizat a fost cel al programelor de loialitate, a doua categorie mare a fost cea a cartelelor prepay, apoi tot ce este legat de ceea ce noi definim ca fiind zona «digitală» şi cea de inovaţie. În fiecare categorie am realizat o remodelare structurală a ofertelor noastre", a spus Ducarroz.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro