Ducarroz, Orange: Clienţii nu se mai uită doar la minute, ci şi la oferta completă - de la reţea până la telefon

Postat la 29 noiembrie 2012 56 afişări

În trecut clienţii întrebau "câte minute îmi dai?", dar acum se uită şi la oferta de servicii (minute şi SMS-uri), şi la reţea şi viteza serviciilor de date, dar şi la telefonul pe care îl oferi, spune într-un interviu pentru ZF Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange.

Anul 2012 a fost unul al transformărilor pentru Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, în care compania cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de peste 900 de milioane de euro şi-a remodelat activitatea din mai multe arii, de la ofertele comerciale până la reţea sau serviciile de asistenţă, a declarat într-un interviu pentru ZF Julien Ducarroz, directorul comercial al operatorului.

"Anul 2012 a fost anul unei remodelări, transformări a companiei, în care am urmărit o segmentare mai exactă a clienţilor. Primul segment vizat a fost cel al programelor de loialitate, a doua categorie mare a fost cea a cartelelor prepay, apoi tot ce este legat de ceea ce noi definim ca fiind zona «digitală» şi cea de ino­vaţie. În fiecare categorie am realizat o remodelare structurală a ofertelor noastre", a spus Ducarroz.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Ducarroz,
Orange,
telecom,
oferta,
clienti
/actualitate/ducarroz-orange-clientii-nu-se-mai-uita-doar-la-minute-ci-si-la-oferta-completa-de-la-retea-pana-la-telefon-10357134
10357134
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.