Dispariţia avionului Boeing 777, analizată într-un documentar, pe 8 martie, la National Geographic

Autor: Madalina Cerban Postat la 25 februarie 2015 59 afişări

Dispariţia avionului Boeing 777 al companiei Malaysia Airlines, unul dintre cele mai mari mistere aviatice din istorie, va fi analizată într-un documentar, intitulat "Ce s-a întâmplat cu Malaysian 370?", care va avea premiera la National Geographic Channel pe 8 martie, de la ora 21.00.

Documentarul National Geographic Channel va avea premiera la un an de la dispariţia avionului din cursa 370 a Malaysia Airlines, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Pe 8 martie 2014, un avion a dispărut cu toţi cei 239 de pasageri şi membri ai echipajului. Nu au existat mesaje din partea piloţilor, nici semnale care să indice o situaţie de urgenţă şi nu există o epavă a avionului. În documentarul "Ce s-a întâmplat cu Malaysian 370?" experţii în anchete aeronautice examinează atent probele actuale şi documentele oficiale.

Boeing 777 este unul dintre cele mai automatizate avioane din lume. Cursa MH370 trebuia să treacă prin coridorul de aer ce traversează zona de nord-est deasupra golfului Thailandei, înainte de a-şi continua traseul către Beijing. Acest zbor durează aproximativ şase ore. După 20 de minute de la decolare, avionul atinge altitudinea de croazieră de 10.600 de metri. Echipajul, de aici înainte, monitorizează pilotul automat până când sunt gata de aterizare. Controlorii din Kuala Lumpur urmăresc avionul doar atâta vreme cât acesta se află în spaţiul aerian malaiezian. Când avionul traversează golful Thailandei, controlorii din Vietnam preiau monitorizarea. Controlorul din Kuala Lumpur face o ultimă transmisiune la ora 1.19 am. Echipajul trebuie să contacteze controlorii vietnamezi în mai puţin de un minut. Însă, cursa 370 nu a trasmis niciun semnal nici după 19 minute mai târziu. Avionul a dispărut fără urmă.

În documentarul National Geographic Channel, cei mai importanţi experţi analizează o varietate de teorii încercând să explice ce s-ar fi putut întâmpla.

Malcolm Brenner, recunoscut ca unul dintre experţii internaţionali de seamă în determinarea cauzelor dezastrelor aviatice, spune: "Acest accident a captat atenţia lumii cum nu am văzut în 40 de ani de carieră în aviaţie".

O echipă londoneză a realizat o descoperire surprinzătoare examinând datele din satelit care sugerează că avionul a zburat mai multe ore după pierderea contactului cu turnul de control. Analiza atentă a probelor a revelat că zborul 370 a executat trei ture înainte de ultima comunicare prin radio, mai întâi o tură spre stânga, apoi încă două, îndreptând avionul spre vest, apoi spre sud înspre Antarctica. Pentru Malcolm Brenner, aceste ture sugerează că cineva din cockpit a deviat intenţionat avionul de la cursa stabilită. Luând în considerare toate probele, echipa de experţi încearcă să stabilească ce ar fi putut provoca avionul să traverseze Oceanul Indian.

O companie deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group, National Geographic Channels International (NGCI) se alătură Societăţii National Geographic în angajamentul acesteia de a explora, conserva şi educa prin intermediul celor şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.

La nivel global, National Geographic Channel (inclusiv NGC US, care este un parteneriat al NGV şi Fox Cable Networks Group) este disponibil în peste 440 de milioane de case, în 171 de ţări şi în 45 de limbi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BOEING 777,
NATIONAL GEOGRAPHIC,
DOCUMENTAR

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/disparitia-avionului-boeing-777-analizata-intr-un-documentar-pe-8-martie-la-national-geographic-13891033
13891033
comments powered by Disqus
Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu } Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu }

Într-un articol de copertă recent scriam despre viaţa angajaţilor în open space – observam cât de mici sunt spaţiile alocate angajaţilor în birourile din România, cât de greu este să ne adaptăm la obiceiurile colegilor şi cum, de multe ori, simţim nevoia să facem de acasă lucrurile importante pentru muncă. A trecut doar o lună de atunci, iar glumele „colegului de bancă'' au devenit amintiri, iar open space-ul pare să fi intrat la capitolul istorie. Ce înseamnă experimentul global al muncii de acasă şi care sunt posibilele urmări ale acestuia?

vezi continuarea
ZF.ro
Situaţia ciudată: Cel mai nou pacient bolnav de COVID-19 dă peste cap tot ce ştiam. Cum s-a putut întâmpla asta Situaţia ciudată: Cel mai nou pacient bolnav de COVID-19 dă peste cap tot ce ştiam. Cum s-a putut întâmpla asta
Pericol critic: Dacă patronii mor, nu o să mai avem nici angajaţi sau cine să plătească salariile
Mediafax
Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus
Top 10 ţări care îşi vor reveni cel mai rapid la finalul pandemiei de coronavirus, potrivit analiştilor
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.