Dezvoltatorii Belvedere Residence din nordul Capitalei au vândut galeria comercială din complex unui investitor privat, în cea mai mare tranzacţie cu spaţii de retail stradal din ultimii ani. ”Vedem un interes în creştere din partea investitorilor privaţi pentru achiziţia de proiecte imobiliare generatoare de venituri”

Autor: Roxana Rosu Postat la 04 aprilie 2023 209 afişări

Dezvoltatorii Belvedere Residence din nordul Capitalei au vândut galeria comercială din complex unui investitor privat, în cea mai mare tranzacţie cu spaţii de retail stradal din ultimii ani. ”Vedem un interes în creştere din partea investitorilor privaţi pentru achiziţia de proiecte imobiliare generatoare de venituri”

Dezvoltatorii proiectului Belvedere Residence din nordul Bucureştiului au vândut galeria comercială din complexul mixt  unui investitor privat, în cea mai mare tranzacţie cu spaţii de retail stradal din ultimii ani.

Tranzacţia a fost intermediată de firma de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Partea rezidenţială a proiectului mixt Bel­vedere Residences a fost cumpărată în 2019 de London Partners, de la omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Britanicii au mai dezvoltat pe plan local şi proiectul rezidenţial Soho Unirii.

Belvedere Residence este construit pe strada Fabrica de Glucoză, pe latură nordică a lacului Tei, şi este primul proiect rezidenţial de mari dimensiuni din zona Barbu Văcărescu, dezvoltat în patru etape. În total, zona rezidenţială va avea 1.500 de apartamente în 13 imobile.

Galeria comercială are o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 6.000 metri pătraţi, cu 200 de locuri de parcare. Primele trei faze ale proiectului sunt finalizate, iar faza a patra urmează să fie livrată la sfârşitul anului viitor.   

Printre chiriaşii galeriei comerciale se numără Mega Image, Natuzzi Italia, Bang & Olufsen, Husqvarna, Art Granit, Sweat Concept, Libra Bank, Loft Ceramics, Sophia etc.

 ”Vedem un interes în creştere din partea investitorilor privaţi pentru achiziţia de proiecte imobiliare generatoare de venituri, iar spaţiile de retail, ancorate în general de reţele de food sunt printre preferatele acestora având în vedere rezistenţa mai mare la şocuri precum inflaţie sau scăderea consumului. Iar dacă aceste spaţii sunt parte componentă a unui proiect mixt, care include şi zone rezidenţiale, atunci produsul este şi mai atractiv pentru investitorii care doresc să îşi plaseze banii în proprietăţi care pot genera venituri şi randamente pe termen lung. Pentru perioada următoare estimăm că vom finaliza şi alte tranzacţii pe care le avem în diverse stadii de negociere cu proprietăţi similare”, a declarat Mihaela Pană, Partner Private Investment Capital Markets, Cushman & Wakefield Echinox.

Segmentul de retail a fost anul trecut a doua cea mai atractivă clasa de active din punct de vedere al volumului tranzacţiilor, după birouri, iar potenţialul este de creştere, având în vedere negocierile în curs. În 2022, au fost tranzacţionate proiecte de retail în valoare de 325 milioane de euro, comparativ cu 180 de milioane de euro în 2021.

 „Această tranzacţie dovedeşte încă o dată că piaţa imobiliară oferă oportunităţi de business extrem de variate şi adaptate unei game foarte vaste de investitori şi unor strategii diverse. În acest context, este foarte important să identifici produsul care să corespundă aşteptărilor cumpărătorilor, dar în acelaşi timp să aliniezi aceste aşteptări la ceea ce îşi propune vânzătorul”, a comentat Alexandru Mitrache, Head of Transactions Land & Investment.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
retail,
spatii,
tranzactie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.