Descoperire remarcabilă a astronomilor: un ''super-Pământ'' care poate susţine viaţa şi care este de aproape trei ori mai masiv ca planeta noastră

Postat la 31 mai 2017 262 afişări

Cercetătorii susţin că planeta are de 2,8 ori masa Terrei şi se află la doar 21 de ani lumină. Poate chiar susţine viaţa, întrucât se află la marginea interioară a zonei habitabile a stelei sale. Aşadar, este şi o planetă solidă care poate avea o temperatură potrivită pentru existenţa apei lichide.

Descoperire remarcabilă a astronomilor: un ''super-Pământ'' care...

Planeta a fost observată de cercetătorii de la  Institutul de Astrofizică al Insulelor Canare (IAC) folosind telescopul naţional Galilei de la Observatorul Roque de los Muchachos, scrie Daily Mail.

Planeta orbitează în jurul unei pitice roşii, numită GJ625. Fiecare orbită durează aproximativ 14 zile.

Alejandro Suárez Mascareño, unul dintre cercetători, precizează că „întrucât GJ625 este o stea relativ rece, planeta este situată la morginea zonei habitabile, unde apa lichidă poate exista pe suprafaţa planetei. De fapt, luând în considerare norii atmosferici şi rotaţia sa, poate avea potenţialul de a fi habitabilă”.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

O dinastie pentru un tractor O dinastie pentru un tractor

Fabricile din ţări precum Austria şi Germania au fost la început un model pentru Mircea Oltean, care a preluat fosta uzină comunistă în care a lucrat ca angajat - Irum Reghin. A eficientizat fabrica, a investit în noi tehnologii, a adaptat oferta şi a reuşit să genereze un business profitabil. Acum, fiul său se angajează într-un pariu şi mai îndrăzneţ: tractorul agricol „made in Romania”, care să concureze cu producătorii mondiali de renume.

Veşti URIAŞE pentru salariaţi care pot deschide ŞAMPANIA: Noua LEGE care ARUNCĂ în AER piaţa muncii Veşti URIAŞE pentru salariaţi care pot deschide ŞAMPANIA: Noua LEGE care ARUNCĂ în AER piaţa muncii
Oraşul din România care se transformă radical: Are străzi iluminate cu wifi şi bănci cu încărcare USB. A luat faţa celor mai mari oraşe europene precum Londra, Paris sau Amsterdam
Incredibil. Cu cât era plătită Andreea Marin la "Surprize, surprize!" Incredibil. Cu cât era plătită Andreea Marin la "Surprize, surprize!"
Jennifer Aniston le-a arătat fanilor casa sa de 21 de milioane de dolari. "N-aş vrea să trăiesc în altă parte"
Cum arată fiica celebrului Stephen Hawking
Povestea NEŞTIUTĂ a GENIULUI muzicii din România. Primul CONCERT l-a susţinut în timpul botezului său, dar o MOARTE crâncenă avea să-i curme cariera Povestea NEŞTIUTĂ a GENIULUI muzicii din România. Primul CONCERT l-a susţinut în timpul botezului său, dar o MOARTE crâncenă avea să-i curme cariera
Planul PERICULOS de a ghida EXTRATEREŞTRII către Terra înseamnă şi modificarea Soarelui: „Numai aşa îi atragem”. Urmările ne vor afecta pe toţi
Existenţa oamenilor şi a Pământului este în PERICOL maxim. Anunţul TERIBIL făcut în urmă cu puţin timp de NASA provoacă PANICĂ
Religia SATANISTĂ a luat în vizor NETFLIX. Motivul ŞOCANT pentru care sataniştii atacă serviciile de streaming Religia SATANISTĂ a luat în vizor NETFLIX. Motivul ŞOCANT pentru care sataniştii atacă serviciile de streaming
SAMSUNG lansează telefonul va schimba totul. APPLE şi HUAWEI nici măcar nu au visat la asemenea tehnologie
După ce a doborât APPLE de pe locul al doilea, HUAWEI are tehnologia necesară să îngroape complet producătorul IPHONE-uri
Postul intermitent: slăbirea preferată de vedete GALERIE FOTO Postul intermitent: slăbirea preferată de vedete GALERIE FOTO
Vopseaua de păr: substanţele toxice pe care le conţin unele produse
Murăturile din comerţ în România - de ce ne pot îmbolnăvi grav?