De sărbători, băuturile se comandă din online: eMAG a vândut numai în ultima săptămână peste 1.300 etichete diferite de vin

Autor: Publicitate Postat la 20 decembrie 2023 37 afişări

De sărbători, băuturile se comandă din online: eMAG a vândut numai în ultima săptămână peste 1.300 etichete diferite de vin

 

 

  • Clienţii au comandat, în medie, patru sticle per comandă, alocând un buget mediu de aproximativ 206 lei
  • Vinul românesc, în topul preferinţelor

Bucureşti, 20 decembrie 2023. Cu o săptămâna înaintea Crăciunului, vânzările de vin şi băuturi spumante pe eMAG au crescut de aproape două ori şi jumătate faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, confirmând faptul că shoppingul se mută tot mai mult în online chiar şi pentru produse pe care oamenii obişnuiau să le cumpere din magazinele tradiţionale. Clienţii au comandat, în medie, patru sticle pe o comandă, alocând un buget mediu de aproximativ 206 lei.

Jumătate dintre comenzile înregistrate în această perioadă sunt pentru vinurile roşii, vinul roşu sec fiind, de departe, cel mai comandat soi, potrivit pentru a fi servit, în general, cu carne roşie. Vinul alb sec reprezintă peste 35% din comenzile de pe eMAG din această perioadă şi este potrivit pentru a fi asociat în special cu peşte, carne albă sau brânzeturi. Vinul rose, asociat în special cu mâncăruri uşoare- aperitive, salate sau fructe de mare- reprezintă 14,3% din vânzările înregistrate în această perioadă.

Opt din zece comenzi au fost plasate de clienţii Genius şi au beneficiat de livrare gratuită, iar 76% au fost livrate la easybox.

„Clienţii comandă mai mult, aleg sortimente variate şi experimentează gusturi noi, comandând peste 1.300 de etichete diferite de vin doar în ultima săptămână, astfel că ne bucurăm că, mai ales în zile aglomerate ca acestea, le facem alegerile mai simple, iar cumpărăturile nu mai reprezintă o corvoadă. Pe platforma noastră sunt peste 21.000 de băuturi, vinuri şi cafea, iar shop-in-shop-ul dedicat Drinks & Coffee pe care l-am introdus de curând, le face alegerea mai uşoară”, a spus Irina Pencea, general manager eMAG România.

Chardonnay: cel mai comandat soi de vin

Chardonnay este cel mai comandat soi de vin de către clienţii eMAG în aceste zile, reprezentând 19% din vânzări, urmat de vinuri roşii precum Cabernet Sauvignon (16%), Merlot şi Pinot Noir (15%) şi Saperavi (11%). Majoritatea clienţilor preferă vinurile din România, Republica Moldova, Italia, Franţa, Germania, Spania, Portugalia, Grecia, Argentina sau Chile.

Regiunile din care provin cele mai comandate vinuri de pe eMAG sunt:

  • Dealu Mare
  • Banat
  • Dobrogea
  • Purcari
  • Cahul

În urmă cu aproape două luni, eMAG a lansat Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri şi cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat din oferta eMAG şi a peste 700 de selleri din Marketplace. Drinks & Coffee Shop este o iniţiativă prin care eMAG îi propune să ofere  clientului o experienţă de cumpărare cât mai simplă, facilitând o navigare mult mai uşoară şi rapidă prin structurarea gamei pe obiceiuri de cumpărare (provenienţă, tip de băuturi). Magazinul oferă şi pahare, căni şi accesorii, precum şi pachete promoţionale.

Despre eMAG

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă sau campaniile desfăşurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informaţii despre eMAG, accesaţi about.emag.ro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
emag,
vin,
bauturi,
online,
sarbatori,
vanzare,
clienti,
perioada

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.