De la blog la business. O antreprenoare a transformat blogul culinar într-o afacere cu farfurii inscripţionate cu mesaje şi câştigă 350.000 de lei pe an

Postat la 05 ianuarie 2019 289 afişări

Oana Titică, o antreprenoare din Bucureşti, face afaceri de peste 300.000 de lei din vânzarea de farfurii pe care inscripţionează mesaje. Businessul se numeşte Chicineta şi a fost fondat în 2015.

De la blog la business. O antreprenoare a transformat blogul culinar într-o afacere cu farfurii inscripţionate cu mesaje şi câştigă 350.000 de lei pe an

„Cresc de la an la an. Concret, cifra de afaceri în 2017 a fost de 318.000 de lei, iar în 2016 fusese 126.000 de lei. Cifra de afaceri estimată pentru 2018 este 350.000 de lei, iar în 2019 sper să ajungem la 500.000 de lei. Va fi primul an pentru care avem planuri concrete de dezvoltare”, spune Oana Titică.

Investiţia iniţială pe care a făcut-o în Chicineta a fost de aproximativ 1.000 de euro, sumă pe care a cheltuit-o pentru primul stoc de farfurii cu mesaje.

 

„A fost un mix de întâmplări fericite. Mie îmi plăcea foarte mult să scriu, în special despre mâncare, şi aveam un blog culinar pe care îl chema chiar Chicineta. La un moment dat, în toamna lui 2015, în urma unei discuţii cu o prietenă artist plastic, mi-am dat seama că nu există în România farfurii cu mesaje amuzante, adevărate sau măcar mai îndrăzneţe pe care să vreau chiar şi eu să le cumpăr. S-a nimerit să fie o nişă pe care nu se mai dusese nimeni până atunci”, povesteşte Oana Titică.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.