Daniel Rogoz, CEO şi cofondator al Kinderpedia: Pentru următorii trei ani ne-am propus să devenim un jucător european relevant pe segmentul edutech

Autor: Ioana Matei, Ramona Cornea Postat la 10 iulie 2020 746 afişări

Daniel Rogoz, CEO şi cofondator al platformei de educaţie digitală Kinderpedia afirmă că îşi propun să devină un jucător european relevant pe segmentul edutech în următorii trei ani.

Daniel Rogoz, CEO şi cofondator al Kinderpedia: Pentru următorii trei ani ne-am propus să devenim un jucător european relevant pe segmentul edutech

Daniel Rogoz, CEO şi cofondator al platformei de educaţie digitală Kinderpedia afirmă că îşi propun să devină un jucător european relevant pe segmentul edutech în următorii trei ani.

”Să devenim un jucător european relevant pe segmentul edutech este ceea ce ne-am propus pentru următorii trei ani. Pe termen lung, misiunea Kinderpedia este aceea de a transforma educaţia, prin simplificarea proceselor administrative şi plasarea colaborării între dascăl şi familie, chiar în centrul actului educaţional”, a declarat Daniel Rogoz, pentru revista Business Magazin.

Lansată în 2015, Kinderpedia a aplicat recent pentru o finanţare de 400.000 de euro, în urma căreia compania va ceda 15,4% din capital. Potrivit reprezentanţilor companiei, cea mai mare platformă regională de equity crowdfunding, SeedBlink, a listat Kinderpedia pentru o finanţare de 200.000 de euro, runda fiind condusă de Roca X, care angajase deja suma de 200.000 de euro.

„Suma aferentă acestei runde de investiţii va fi orientată preponderent către accelerarea marketingului şi a vânzărilor în România, şi pe alte pieţe europene unde Kinderpedia a stabilit parteneriate, cum ar fi UK, Portugalia şi Elveţia”, a detaliat Daniel Rogozplanurile pentru investiţia vizată.

Kinderpedia a încheiat anul trecut cu venituri de 101.000 de euro, iar în runda prezentă de finanţare compania este evaluată la 2,2 milioane de euro, pre-money.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Daniel Rogoz,
Kinderpedia,
educatie,
platforma

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.