Daimler a raportat cea mai mare scădere a profitului net din ultimul deceniu

Autor: Dorin Oancea, Mediafax Postat la 11 februarie 2020 124 afişări

Daimler a raportat cea mai mare scădere a profitului net din ultimul deceniu

Daimler a raportat o scădere de 64% a profitului net în 2019, cea mai mare scădere dintr-un deceniu, în ciuda vânzărilor record ale Mercedes-Benz, CEO-ul Ola Kaellenius invocând o sumă de peste 5 miliarde de euro pentru cheltuieli judiciare şi de restructurare, relatează Reuters.

Mercedes şi-a păstrat titlul de cel mai bine vândut producător auto premium din lume, dar profitul net a scăzut la 2,7 miliarde de euro de la 7,6 miliarde de euro, din cauza celor 4,2 miliarde de euro plăţi legate de scandalul diesel şi proceduri legale.

Compania a renunţat la camionul pick-up X-Class şi şi-a restructurat unitatea de servicii de mobilitate anul trecut, ceea ce înseamnă alte cheltuieli, de 828 milioane, respectiv 405 milioane de euro.

Kaellenius a spus că restructurarea diviziei de autoutilitare va da rezultate anul acesta, dar a avertizat că operaţiunile cu autoturisme ale Daimler au un an dur.

„Vom restabili sănătatea financiară a acestei companii şi vom lua măsurile pe care trebuie să le luăm pentru a reveni pe drum. Da, va dura ceva timp pentru unele probleme. Nu există soluţii rapide”, a spus Kaellenius.

Kaellenius are sarcina de a proteja succesul Daimler, pe fondul modificărilor din industrie, inclusiv reguli de mediu mai dure şi trecerea costisitoare la maşini electrice.

„La Daimler există foarte puţin loc pentru optimism. Va dura ani până când marjele vor reveni la niveluri demne de un producător premium”, a declarat Michael Muders, manager de fonduri la Union Investment.

Mercedes-Benz pregăteşte o schimbare majoră către maşinile electrice şi hibride, ponderea vehiculelor electrice urmând să crească la 9%, de la 2% în 2020, odată cu producţia din acest an a unui model A-Class, a unei utilitare şi a unui SUV electrice.

Mercedes-Benz lucrează şi la dezvoltarea propriului sistem de operare software pentru vehicule.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
daimler,
profit,
scadere,
profit net,
crestere

Citeşte pe comedymall.ro

ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
Trump se arată disponibil vânzării aeronavelor F-35 către EAU, în ciuda opunerii Israelului
MonitorulPartidelor
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
Tomac: Firea să explice de ce mai vrea un mandat, iar Nicuşor Dan trebuie să renunţe la abordarea politică ezitantă
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.