Cum s-a transformat un jaf într-un business de mii de dolari

Autor: Ioana Matei Postat la 30 ianuarie 2017 2821 afişări

Cum s-a transformat un jaf într-un business de mii de dolari

În 2011, Jonathan Kinas, Avin Samtani şi Rob Peck se relaxau în South Beach, Miami, când bunurile lor au fost furate de pe şezlongurile pe care le-au lăsat. Cei trei şi-au transformat ghinionul în oportunitate şi au fondat un business pentru a preveni astfel de incidente, potrivit Entrepreneur.com.

După ce au cercetat piaţa în căutarea de produse de securitate, cei trei, absolvenţi ai Hofstra University Zarb School of Business, şi-au investit propriii bani pentru a dezvolta AquaVault, un seif portabil ideal pentru ieşirile la plajă.

În seif încap un portmoneu, un telefon mobil şi cheile, este din plastic dur, poate fi legat de alte obiecte fixe şi este prevăzut cu  un cod de securitate, ca al unui seif obişnuit.

AquaVault a fost lansat pe piaţă la începutul lui 2014. Seifurile, comercializate pe site-ul theaquavault.com, Amazon şi Walmart,com, au un preţ de retail de 40 de dolari. Sunt de asemenea disponibile prin închiriere în anumite staţiuni din Statele Unite ale Americii. În martie anul trecut, cei trei tineri au primit o investiţie de 75.000 de dolari de la un investitor american, în schimbul a 20% din acţiunile companiei.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cum-s-a-transformat-un-jaf-intr-un-business-de-mii-de-dolari-15092728
15092728
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.