Cum poţi ajunge să lucrezi pentru giganţi internaţionali

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 02 februarie 2023 69 afişări

Cum poţi ajunge să lucrezi pentru giganţi internaţionali

Vlad Deac, marketing director şi partner în cadrul producătorului de mobilier Carel Woodworks, spune că atragerea unui client precum WeWork, gigant din sectorul de coworking, a venit după participarea unui târg internaţional de mobilă şi decoraţiuni.  

„Pe noi ne-a ajutat foarte mult participarea la expoziţii internaţionale, chiar pregătim săptămâna viitoare participarea la târgul de la Stockholm Furniture Fair. În acest cadrul i-am cunoscut pe cei de la WeWork. Cred că cel mai important atu al nostru, pe lângă calitate şi seriozitate, este că încercăm să venim înaintea lor, să înţeleg ce-şi doresc, să avem un customer service cât mai bun şi să avem şi un rol de consultanţi. Şi cred că clienţii apreciază aceste lucruri”.

El spune că WeWork fiind o companie americană nu are o percepţie negativă în România, iar lucrul acesta i-a ajutat. „Faptul că avem şi o experienţă de peste 20 de ani ne-a ajutat”.

Cum te poţi deosebi la târgurile internaţionale? „Produsul şi standul sunt importante. Trebuie să vii cu un stand care să fie bine gândit. Noi acum prezentăm nişte produse integrate, care sunt realizate cu designe-ri internaţionali. Calitatea mobilei, dar şi felul în care te prezinţi tu ca vânzător sunt foarte importante”. Vlad Deac spune că Carel Woodworks participă şi pe cont propriu, nu doar la târgurile susţinute de APMR, pentru că este important să fii vizibil.

Managerul spune că vrea să organizeze la showroom-ul din Satu Mare workshop-uri pentru companii nu doar din industria mobilei, ci din iluminat, tapet etc, astfel încât să creeze o comunitate.

„Îi îndemn pe toţi cei care au fabrici să lucreze la branding, să ieşim în faţă, să zicem că nu sunt doar un producător, suntem un brand de ţară al României, să creăm colecţii originale. Lucrul acesta pentru 2023 şi mai departe va fi vital pentru industria mobilei din România”.

Producătorul, deţinut de Elena Birtoc şi Carlos Zamorano, livrează peste 95% din producţie pe pieţe externe, cei mai mulţi clienţi venind în urma târgurilor internaţionale la care compania a participat.

Compania Carel Woodworks există pe piaţă de peste 20 de ani, iar pe lângă proiectele de birouri în care livrează mobilier pentru WeWork, compania din Satu Mare a vândut astfel de produse şi către Amazon, pentru birourile pe care com­pania de comerţ online le are în Dublin. Firma Carel Woodworks a luat naştere în 2001, iar acţionariatul este format din Elena Birtoc şi Carlos Zamorano, un inves­titor spaniol care a oferit şi expertiză tehnică la începuturile afacerii. Însă, Elena Birtoc spunea anterior că este şI o afacere de familie având în vedere că ea lucrează alături de cele trei surori ale sale, precum şi alături de fiica sa.

Producţia de mobilă din România a urcat în 2021 până la 2,1 miliarde de euro, cu aproximativ 8% faţă de anul precedent, după o scădere considerabilă în 2020, anul de început al pandemiei, conform datelor de la Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România. 

Exporturile s-au mărit şi ele cu aproape 10%, la 2,2 miliarde de lei. Însă, importurile au ajuns pentru prima dată la 1 miliard de euro, în creştere cu 22% faţă de nivelul din anul 2020. Însă, o parte din importuri merg mai departe la export.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
important,
participare,
ajutor,
mobila

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.