Cum arată DN6, drumul dintre Bucureşti şi Craiova, care ar putea prelua o parte din traficul de pe Piteşti-Craiova: Aproape reabilitat, dar un dezastru în Olt

Postat la 20 martie 2019 84 afişări

Drumul Naţional 6, care leagă Bucureştiul de Timişoara via Craiova, este „aproape” reabilitat între Capitală şi Craiova, porţiune care ar trebui să preia o parte din traficul spre Craiova în condiţiile în care în Balş şi Slatina pe DN65 nu sunt construite centuri ocolitoare pentru a eficientiza traseul.

Cum arată DN6, drumul dintre Bucureşti şi Craiova, care ar putea prelua o parte din traficul de pe Piteşti-Craiova: Aproape reabilitat, dar un dezastru în Olt
Cum arată DN6, drumul dintre Bucureşti şi Craiova, care ar putea...

Dacă între Bucureşti şi Alexandria drumul a fost modernizat în a doua parte a anilor 90, între Alexandria şi Craiova reabilitarea a demarat în 2009. Ca plan al acestei reabilitări au fost construite noi centuri ocolitoare la Alexandria şi Caracal, în timp ce la Roşiori exista deja o centură ocolitoare funcţională. De partea cealaltă, cel mai probabil viitoarele centuri de la Balş şi Slatina, parte a primelor două tronsoane ale viitorului drum expres Craiova-Piteşti, vor fi construite până în 2021.

Pe de altă parte, pe DN6, un tronson de aproape 50 km din judeţul Olt este în stare precară, iar pe mai mulţi kilometri jumătate din banda de sens sper Roşiori este acoperită cu piatră şi este impracticabil - motiv pentru care traficul este mutat pe Bucureşti-Piteşti-Craiova. Chiar şi în aceste condiţii, în trafic normal drumul pe sud Bucureşti-Alexandria-Craiova este la fel de rapid precum Bucureşti-Piteşti-Craiova, în timp ce la ore de vârf, când traficul în Balş este complet blocat, drumul pe sud poate fi şi cu 20-30 de minute mai rapid
 
Cititi mai multe pe www.zf.ro

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
craiova,
bucuresti,
drum,
trafic
ZF.ro
Cea mai mare AMENINŢARE la firmelor din România. Multe companii habar nu au că se întâmplă asta Cea mai mare AMENINŢARE la firmelor din România. Multe companii habar nu au că se întâmplă asta
Este oficial: Cum puteţi lua 10.000 de euro de la stat pentru a vă schimba maşina. Mii de şoferi se pregătesc să depună actele. Ce trebuie să faceţi pentru a primi banii
ProMotor.ro
Prima generaţie Skoda Fabia are o problemă... neobişnuită Prima generaţie Skoda Fabia are o problemă... neobişnuită
Misterul simbolului pe care tot mai mulţi români îl au pe maşini! Uite ce înseamnă
MANEVRA asta o vezi o dată la 100 de ani. Acest şofer a făcut praf regulile de circulaţie şi a ajuns VIRAL pe Internet - VIDEO
Descopera.ro
O nouă descoperire ULUIEŞTE cercetătorii. Un sit al vikingilor rescrie ISTORIA pe care o ştim - FOTO+VIDEO O nouă descoperire ULUIEŞTE cercetătorii. Un sit al vikingilor rescrie ISTORIA pe care o ştim - FOTO+VIDEO
Reanalizarea unui artefact celebru ELUCIDEAZĂ unul dintre marele mistere ale lumii antice. „A fost un mare REGE”
DOCUMENTUL care scoate la iveală detalii SCANDALOASE despre „marele rege” Carol I. De ce a vrut să ABDICE şi de ce nu voia ca Ferdinand să ajungă rege. „Dumnezeu l-a iertat şi nu a apucat să îl pună în practică”
Go4it.ro
În timp ce HUAWEI este acuzat de spionaj, GOOGLE este suspectat că a colectat date ale utilizatorilor încălcând GDPR. AMENDA va fi usturătoare În timp ce HUAWEI este acuzat de spionaj, GOOGLE este suspectat că a colectat date ale utilizatorilor încălcând GDPR. AMENDA va fi usturătoare
HUAWEI a lansat ASTĂZI un telefon la fel de bun ca P30, dar cu preţul redus LA JUMĂTATE
Telefonul momentului în teste! Cât de performant e HUAWEI P30 Pro. Are cea mai bună cameră de pe piaţă?
Csid.ro
Cât de stropite sunt roşiile româneşti din pieţe? Cât de stropite sunt roşiile româneşti din pieţe?
Dr. Mihaela Bilic: cum slăbeşti simplu şi ieftin 30 de kilograme VIDEO MARIUS TUCĂ SHOW
Horoscopul lunii mai 2019: se anunţă câştiguri financiare mari şi proiecte noi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.