LIVE: ZF REAL ESTATE by Storia.ro - Paradoxul pieţei de birouri

Cum a reuşit un cuplu să transforme prima întâlnire într-un business de 11 milioane de euro

Autor: Andra Stroe Postat la 20 ianuarie 2019 2080 afişări

Când Radha Vyas a mers la prima întâlnire cu un bărbat pe care îl cunoscuse online, nici nu bănuia că până la sfârşitul serii nu doar că se vor îndrăgosti unul de celălalt, ci vor găsi şi o idee de afaceri care avea să îi transforme în milionari.

Cum a reuşit un cuplu să transforme prima întâlnire într-un business de 11 milioane de euro

Vyas avea 32 de ani când l-a întâlnit pe Lee Thomson pe un site de dating, iar faptul că împărtăşeau o pasiune comună – excursiile – i-a convins să îşi fixeze o întâlnire adevărată, într-un bar londonez.

În timpul discuţiei au ajuns inevitabil la subiectul care le făcea cea mai mare plăcere – călătoritul. Vorbind despre ofertele agenţiilor, Vyas şi-a amintit de o mai veche problemă pe care o remarcase în rândul acestora: faptul că multe erau adresate în special persoanelor cu vârste de 18-30 de ani, însă pentru cei din categoria sa de vârstă, de 30-40 de ani, ofertele nu erau atât de generoase. Thompson a aprobat-o, iar discuţia s-a animat imediat, până când, într-un final, celor doi le-a venit idea de a porni un business care să răspundă nevoile acestei nişe, insuficient acoperită.

La sfârşitul întâlnirii, ei au stabilit să continuie să se întâlnească. Relaţia a avansat rapid, la fel şi planurile de business. În scurt timp, cuplul a reuşit să strângă circa 17.000 de euro, cu care a pus bazele companiei Flash Pack.

În prezent, cei doi sunt căsătoriţi, iar businessul lor are peste 10.000 de clienţi de 30-40 de ani care plătesc excursii de grup în destinaţii ca Vietnam, Cambodgia, Sri Lanka şi Iordan. Cu toate că nu a avut un succes imediat, în prezent compania este evaluată la peste 11 milioane de euro şi vinde sute de pachete de vacanţă lunar.

„Primele şase luni au fost cruciale. Auzeam de numeroase afaceri care au avut success peste noapte, dar nu a fost aşa şi în cazul nostru. Am vândut o vacanţă în Sierra Leone, însă a trebuit să înnapoiem banii singurei persoane care plătise, deoarece nu am reuşit să găseasim niciun alt client”, a povestit Radha pentru BBC.

Pe viitor, planurile companiei vizează extinderea în America de Nord, decizia fiind motivată de faptul că în prezent peste jumătate dintre clienţi provin din Statele Unite şi Canada. De asemenea, vor să sporească şi numărul destinaţiilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
intalnire,
business,
milionari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.