LIVE: Gala BUSINESS Magazin Tineri Manageri '21

Cu cât se ieftineşte băutura

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 06 octombrie 2015 363 afişări

Alexandrion Grup România, liderul pieţei producătorilor locali de băuturi spirtoase, a luat decizia de a vinde, începând cu luna octombrie, la preţurile aferente accizei din noul Cod Fiscal. Măsura vine cu 3 luni înainte de intrarea în vigoare a Codului, care stipulează că valoarea accizei la alcool etilic va scădea cu 30%, de la 4.738 de lei/hectolitru de alcool pur, cât este în prezent, până la 3.306,98 lei/hectolitru.

Cu cât se ieftineşte băutura

Deşi potrivit noului Cod Fiscal reducerea preţurilor ar trebui să se resimtă începând cu luna ianuarie a anului 2016, Alexandrion Grup România este singurul productor local care face aceste modificări încă din luna octombrie.

“Este o decizie care se extinde la nivelul întregii pieţe şi care exprimă, în definitiv, susţinerea noastră faţă de partenerii distribuitori, faţă de industrie şi, nu în ultimul rând, faţă de consumatorul final, care va putea să cumpere produsele noastre, la un preţ mai mic, cu 3 luni mai repede decât în mod normal. Cu alte cuvinte, vindem din octombrie cu preţurile din ianuarie. Suma alocată acestui proiect va fi de cel puţin 2 milioane de euro, iar această decizie reconfirmă angajamentul pe care ni l-am luat faţă de partenerii noştri şi faţă de consumatori”, a declarat domnul Nawaf Salameh, preşedintele Alexandrion Grup România.

Măsura este luată în premieră la nivelul pieţei şi are rolul de a optimiza, în cel mai scurt timp cu putinţă, efectele Noului Cod Fiscal. Astfel, Alexandrion Grup România dă încă un semnal de suport faţă de mediul de afaceri mic şi mijlociu şi faţă de cei care, de peste 20 de ani, sunt consumatori fideli ai produselor din portofoliul companiei.

Alexandrion Grup România este unul dintre cei mai mari contributori la bugetul de stat. Valoarea totală a taxelor şi impozitelor plătite în 2014 a fost de aproape 33 de milioane de euro, în timp ce primele 6 luni ale acestui an au fost aferente unor contribuţii de peste 17 milioane de euro.

În cei peste 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, fiind vândute peste 230 de milioane de sticle de băutură. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Cava D’Oro, Vodka Alexander şi Vodka Kreskova, vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, afinata, vişinata şi caisata Saber Premium, Saber Fructe de Pădure.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cu-cat-se-ieftineste-bautura-14799628
14799628
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Câţi bani câştigăm din EURO 2020? O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.