Creştere de 40% în pandemie pentru un business axat pe produse de maternitate

Autor: Andra Stroe Postat la 04 martie 2021 45 afişări

Creştere de 40% în pandemie pentru un business axat pe produse de maternitate

MamaBoutique.ro, un magazin dedicat mamelor şi perioadei maternităţii, a reuşit să înregistreze o creştere de 40% a cifrei de afaceri în anul 2020.

„Ne-am revenit rapid în T4 al anului pandemic, cu o creştere de 40% faţă de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecţiile proprii”, un alt motor de creştere fiind colecţia de baldachine, a declarat Claudia Ştirbei, proprietar MamaBoutique. 

Antreprenoarea spune că are şi o serie de produse inovatoare în portofoliu. Un exemplu în acest sens este o alternativă revoluţionară pentru alăptare cu ajutorul pompei de sân, „singura pompă de sân electrică smart din piaţă, premiată la Mother & Baby Award UK, ce are ca principale avantaje tehnologia inteligentă Touch Screen şi designul uşor şi portabil". Compania mai are în portofoliu un pătuţ 4 în 1, ce dispune de trei mărimi diferite într-un singur set şi care poate fi folosit pentru cel puţin 7 ani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
maternitate,
produse

ALEPH STORY: Ce solicită guvernului reprezentanţii HORA? O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.