Creştere de 40% în pandemie pentru un business axat pe produse de maternitate
MamaBoutique.ro, un magazin dedicat mamelor şi perioadei maternităţii, a reuşit să înregistreze o creştere de 40% a cifrei de afaceri în anul 2020.
„Ne-am revenit rapid în T4 al anului pandemic, cu o creştere de 40% faţă de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecţiile proprii”, un alt motor de creştere fiind colecţia de baldachine, a declarat Claudia Ştirbei, proprietar MamaBoutique.
Antreprenoarea spune că are şi o serie de produse inovatoare în portofoliu. Un exemplu în acest sens este o alternativă revoluţionară pentru alăptare cu ajutorul pompei de sân, „singura pompă de sân electrică smart din piaţă, premiată la Mother & Baby Award UK, ce are ca principale avantaje tehnologia inteligentă Touch Screen şi designul uşor şi portabil". Compania mai are în portofoliu un pătuţ 4 în 1, ce dispune de trei mărimi diferite într-un singur set şi care poate fi folosit pentru cel puţin 7 ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













