Creştere de 35% a numărului de turişti pentru unul dintre cei mai cunoscuţi touroperatori locali

Autor: Andra Stroe Postat la 17 februarie 2020 74 afişări

Creştere de 35% a numărului de turişti pentru unul dintre cei mai cunoscuţi touroperatori locali

Touroperatorul Cocktail Holidays a înregistrat anul trecut un volum de vânzări de 25 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în 2018, iar anul acesta mizează pe o creştere de 45%. În premieră din acest sezon vor fi introduse noi pachete de vacanţă pe zboruri internaţionale (Budapesta – Lisabona şi Budapesta – Tenerife), pachete charter cu zbor spre Dalaman şi sejururi în insula Madeira.

Destinaţiile care au atras cei mai mulţi turişti au fost Turcia, Grecia şi Egiptul, iar tarifele medii pentru un pachet de vacanţă în aceste destinaţii au variat între 579 şi 619 euro/pers. Staţiunile din Antaya şi Bodrum au fost favoritele turiştilor cu copii, care au ales hoteluri de 5 stele cu all inclusive sau ultra all inclusive şi facilităţi pentru cei mici. Turiştii cu bugete de vacanţă mai mici s-au orientat spre hotelurile de 4 stele, cu mic dejun sau demipensiune, din Grecia. Vacanţele tip sejur la hoteluri de 4 sau stele cu all inclusive din Egipt au fost alese atât de turiştii cu copii, cât şi de tinerii amatori de snorkeling şi aventură.

„În sezonul 2019 am mizat pe Egipt, o alternativă ideală pentru turiştii care îşi doresc o vacanţă într-o destinaţie caldă , în lunile de toamnă-iarnă. Astfel, am introdus şi Hurghada pe lângă destinaţia Sharm el Sheikh, iar vânzările au fost pe măsură. Egiptul a surclasat Bulgaria şi a intrat în top 3 destinaţii vândute în 2019, potrivit studiului pe care îl facem anual împreună cu agenţiile partenere”, afirmă Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays.  

Antalya (Turcia), Sharm el Sheikh şi Hurghada (Egipt), insulele greceşti Mykonos, Creta, Rhodos şi Zakynthos şi insula Tenerife (Spania) au fost vedetele vânzărilor de early booking de anul acesta, care au crescut cu peste 30%. Peste 5.000 de turişti au profitat deja de ofertele cu 50% mai ieftine, în jur de 70% din pachete fiind vacanţe estivale şi doar 30% pentru circuitele de primăvară şi ofertele de Paşte.

„Anul acesta am dublat locurile disponibile pentru sejururile pe cursele de linie cu plecări din Cluj-Napoca, Iaşi şi Bucureşti. Premiera sezonului sunt însă pachetele cu plecare din Budapesta spre Lisabona şi Tenerife. Alte noutăţi sunt zborul charter pe Dalaman, care va scurta timpul de transfer spre Marmaris, Fethyie şi Oludeniz, şi sejururile în insula Madeira. Mizăm în continuare pe circuitele în SUA şi Canada, Japonia, Israel sau Maroc, cu plecări în primăvară. Estimăm că anul acesta vom avea peste 45.000 de turişti, cu 35% mai mult decât anul trecut”, afirmă Dan Goicea.

Vacanţele de Paşte au fost rezervate în proporţie de 60%, cele mai multe cereri vizând destinaţiile Sharm el Sheikh şi Hurghada, programele de tip circuit şi sejururile în oraşe europene. Numărul de locuri pe charterele verii 2020 a crescut cu 25%, în oferta Cocktail Holidays fiind destinaţii din Turcia, Grecia, Tenerife sau Emiratele Arabe Unite (Dubai şi Abu Dhabi).

Pe durata târgului de turism, reprezentanţii companiei spun că vor avea pe platforma online o serie de promoţii speciale chiar dacă nu vor fi prezenţi la Romexpo.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turcia,
egipt,
vanzari

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.