Cine este noul american de la conducerea Bitdefender

Autor: Ioana Matei Postat la 06 mai 2021 89 afişări

Cine este noul american de la conducerea Bitdefender

Producătorul de soluţii de securitate informatică Bitdefender anunţă numirea americanului Matthew Selheimer, un veteran al industriei cu peste 25 de ani de experienţă în securitate informatică, la cârma echipei globale de marketing a diviziei de soluţii pentru business.

În noua sa funcţie, Selheimer va fi responsabil de creşterea notorietăţii produselor Bitdefender destinate companiilor, în contextul cererii crescânde pentru soluţii de prevenţie, detecţie şi răspuns la incidente de securitate cibernetică.

„Sunt încântat să mă alătur echipei Bitdefender într-un moment important pentru istoria companiei. Creşterea accelerată a Bitdefender în piaţa securităţii pentru mediul de afaceri e stimulată de o abilitate unică de a aduce laolaltă tehnologia de prevenţie recunoscută global şi un portofoliu de produse destinat întregului spectru de nevoi ale organizaţiilor. Voi contribui cu toată expertiza la conturarea strategiilor care ajută companiile să devină şi mai reziliente în faţa riscurilor de zi cu zi”, spune Selheimer.

Cu mai mult de două decenii de experienţă în domeniu, Selheimer a dobândit cunoştinţe tehnice vaste şi a demonstrat capacitatea de a creşte cererea pentru soluţii IT aplicând principiile marketingului modern. Anterior, a lucrat pentru companii precum Alert Logic, BMC Software, Deloitte & Touche şi Informatica. Mai recent, a condus echipa de marketing a companiei PAS, un lider în securitatea cibernetică pentru sectorul industrial, unde a contribuit la achiziţia firmei de către Hexagon AB.

La Bitdefender, Selheimer va crea şi executa strategia de marketing şi comunicare menită să răspundă nevoilor clienţilor şi să conecteze nevoile lor cu oferta Bitdefender în materie de soluţii de protecţie, detecţie şi răspuns, servicii administrate pentru detecţie şi răspuns, dar şi securitate pentru cloud.

„Matt completează linia de lideri seniori ce s-au alăturat diviziei de soluţii pentru business. El aduce o experienţă vastă în a ajuta clienţii să-şi rezolve problemele de securitate specifice mediului de afaceri. E un lider transformaţional de marketing, iar experienţa lui în creşteri rapide prin poziţionarea brandului Bitdefender punând în centrul atenţiei clientul va fi crucială pentru extinderea reputaţiei Bitdefender”, spune Steve Kelley, preşedinte şi general manager al diviziei de soluţii pentru business.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cum facem ca cei care termină Podul Iloaiei din Iaşi sau Viaceslav Harnaj din Bucureşti să ajungă să câştige şi ei 2.000 de euro pe lună în agrobusiness? O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.