"Cel mai bun sfat pe care mi l-a dat vreodată un şef”. WSJ a întrebat cinci personalităţi, printre care şi Adam Savage de la MythBusters sau expertul în supravieţuire Bear Grylls, despre sfaturile care au rămas cu ei de-a lungul anilor. Ce răspunsuri au dat
Un sfat cu adevărat BUN de la şeful tău - cel care transformă un manager într-un mentor - este suficient de rar pentru ca atunci când vine, să rămână cu tine (uneori ca o notă Post-it ataşată permanent de monitor).
În cadrul unei incursiuni speciale în modalităţile de creştere profesională, WSJ a apelat la personalităţi din domeniile designului, modei, alimentaţiei, tehnologiei şi călătoriilor şi i-a întrebat care este cel mai bun sfat pe care li l-a dat vreodată un manager. Vedeţi mai jos ce răspunsuri au dat:
José Andrés
"În adolescenţă, am lucrat pentru legendarul Ferran Adrià la El Bulli - unul dintre cei mai creativi oameni din toate timpurile. Într-o zi prăjeam anghinare şi el a avut ideea de a adăuga gelatină în uleiul fierbinte. Am crezut că este nebun! Şi chiar era: A explodat peste tot. Dar, pornind de la acea idee, a creat nişte mâncăruri incredibile. Nu îi era frică să eşueze, ceea ce m-a inspirat să îmi asum mereu riscuri."
José Andrés este bucătar, fondator al World Central Kitchen şi autor al cărţii "The World Central Kitchen Cookbook: Hrănind omenirea, hrănind speranţa", publicată de Clarkson Potter.
Bear Grylls
"Când m-am înrolat pentru prima dată în armată, un sergent major mi-a spus: "Dacă ajungi cu mai puţin de cinci minute mai devreme, ai întârziat". Nu am uitat niciodată aceste cuvinte şi am încercat întotdeauna să fac din ele o mantră atunci când filmez sau lucrez. O observ cu adevărat şi la alţii, de exemplu, în expediţii. Vorbeşte despre sârguinţă şi dedicare."
Bear Grylls este gazda emisiunii "Running Wild with Bear Grylls: The Challenge", pe National Geographic.
Joa Studholme
"Când am dezvoltat serviciul de consultanţă în domeniul culorilor pentru Farrow & Ball în 1994, Tom Helme, proprietarul Farrow & Ball, m-a întrebat ce încerc să fac. Iar el a spus: 'Corect. Ceea ce trebuie să faci este să smulgi culoarea pe care o doreşte clientul din capul lor şi să o pui pe perete'. Înseamnă că trebuie să pui clientul pe primul loc, iar acest lucru a devenit coloana vertebrală a modului în care lucrez. Nu este vorba despre mine."
Joa Studholme este curator de culori la Farrow & Ball şi coautor al cărţii "How to Redecorate," (Mitchell Beazley, octombrie 2023).
Victor Glemaud
"Cel mai bun sfat a venit de la Patrick Robinson, directorul de creaţie al brandului său omonim şi primul meu şef. 'Când te cunoşti pe tine însuţi, toată lumea te va vedea', mi-a spus el în jurul anului 2000. Şi de-a lungul anilor am rămas apropiaţi, iar acum este cel mai bun prieten al meu. Nu-mi amintesc dacă mi-a spus acest lucru când eram asistenta lui sau mai târziu. Cu toate acestea, a rămas şi îmi aminteşte să îmi caut lumina din mine, întotdeauna."
Victor Glemaud este fondatorul şi directorul de creaţie al brandului de modă Glemaud.
Adam Savage
"Pe vremea când eram un tânăr modelator, eu şi şeful meu am licitat pentru construirea unui obiect de recuzită pentru un client indecis. După şase runde de comunicare, încă nu ştiam suficient de multe pentru a face o ofertă. Şeful meu mi-a spus să îi spun clientului că am primit un alt contract şi că nu putem accepta lucrarea. Când clientul este dificil înainte de a fi acceptat să lucrezi cu el, va fi un coşmar", a spus el. Am constatat că este adevărat"
Adam Savage este designer de efecte speciale şi redactor-şef al site-ului Tested.com.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro