Ce soluţie a găsit un retailer de optică pentru pacienţii care nu pot veni în magazin să îşi verifice dioptriile

Autor: Andra Stroe Postat la 25 martie 2020 138 afişări

Ce soluţie a găsit un retailer de optică pentru pacienţii care nu pot veni în magazin să îşi verifice dioptriile

Pentru că, în urma măsurilor luate de autorităţi, românii trebuie să rămână, cu excepţiile stabilite, izolaţi în case pentru a limita răspândirea coronavirusului, retailerul de optică Videt le oferă clienţilor care nu îşi cunosc dioptriile posibilitatea de a trimite prin curier ochelarii vechi, urmând ca reprezentanţii companiei să le comunice care sunt dioptriile pentru noua pereche de ochelari, oferind totodată livrare şi retur gratuit pentru orice tip de comandă online de ochelari de vedere.

„Încurajăm, totodată, protecţia ochilor împotriva luminii albastre: pentru că în această perioadă consumul de online şi TV a crescut semnificativ, încurajăm protecţia ochilor cu lentile cu filtru de oprire a luminii albastre”, spun reprezentanţii Videt.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
refuz,
gasire,
pacienti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.