Ce măsuri de prevenţie împotriva răspândirii coronavirusului iau platformele de livrare din România

Autor: Andra Stroe Postat la 02 martie 2020 149 afişări

Ce măsuri de prevenţie împotriva răspândirii coronavirusului iau platformele de livrare din România

Platforma de food ordering foodpanda.ro anunţă că a dispus o serie de măsuri de siguranţă şi a formulat recomandări de prevenţie împotriva noului virus 2019-nCoV, cunoscut drept coronavirus, atât în atenţia clienţilor aplicaţiei, cât şi a livratorilor sau restaurantelor partenere.  

În contextul noilor evenimente legate de evoluţia situaţiei de coronavirus în România, foodpanda îşi încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în locul numerarului.

În ceea ce priveşte livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod regulat şi le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, foodpanda oferă o procedură clară de igienizare zilnică pentru genţile livratorilor. Compania anunţă că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecţioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorităţi ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuşi la niciun fel de risc de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanenţă active canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.

În cazul restaurantelor partenere, compania va  pune la dispoziţia acestora un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să îşi păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport şi să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunţe de urgenţă reprezentanţii companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.

„În desfăşurarea noilor evenimente internaţionale, care din nefericire sunt prezente şi în România, am luat o serie de măsuri de prevenţie suplimentare împotriva noului virus, care vizează siguranţa clienţilor noştri, a livratorilor şi a restaurantelor partenere. Comunicăm activ în permanenţă cu livratorii şi partenerii cu privire la normele de igienă pe care trebuie să le respecte, atât în livrarea, cât şi în ambalarea preparatelor, dar şi în cazul în care află de existenţa unor cazuri de persoane suspecte de îmbolnăvire. Urmărim îndeaproape evoluţia acestei situaţii la nivel naţional şi suntem deschişi să colaborăm cu autorităţile reglementate”, a declarat Andreea Petrişor, managing director foodpanda România.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
masuri,
preventie,
anunt

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.