Ce măsuri au luat reprezentanţii Veranda Mall ca să evite răspândirea epidemiei de coronavirus. Mallul rămâne deschis

Autor: Ioana Matei Postat la 12 martie 2020 384 afişări

Ce măsuri au luat reprezentanţii Veranda Mall ca să evite răspândirea epidemiei de coronavirus. Mallul rămâne deschis

Veranda Mall a luat o serie de măsuri suplimentare pentru protejarea clienţilor şi angajaţilor săi împotriva infectării cu virusul COVID19, spun reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă. Astfel, prima serie de măsuri luate de centrul comercial a vizat informarea şi protejarea tuturor angajaţilor, chiriaşilor şi partenerilor:

-    Au fost implementate schimbări în regulamentul de funcţionare, conform recomandărilor AOAR, pentru a se asigura că toţi angajaţii sunt suficient de bine informaţi privind riscurile de infectare cu acest virus şi că vor comunica de îndată orice contact cunoscut cu persoane care au venit din zone de risc sau au fost declarate infectate, precum şi orice deplasare în şi dinspre zonele considerate de risc.

-    Mall-ul a încheiat din timp un parteneriat cu o firmă de transport pentru a se asigura că toţi angajaţii care nu deţin sau nu folosesc o maşină personală pentru deplasările la şi de la birou evită transportul în comun.

-    Au fost implementate măsuri de prevenţie, curăţenie şi siguranţă în spaţiul de birouri şi au fost comunicate constant bunele practici şi recomandările provenite atât de la Ministerul Sănătăţii, cât şi de la organizaţiile profesionale din care face parte, către toţi chiriaşii centrului comercial.  

A doua serie de măsuri, luată simultan, a vizat informarea şi protejarea tuturor clienţilor prin următoarele acţiuni:

-    Suplimentarea personalului firmei de curăţenie şi implementarea unor măsuri de curăţenie suplimentare, precum instalarea unor dispensere cu dezinfectant lângă toate intrările şi toaletele, monitorizarea mult mai frecventă a curăţeniei în toate spaţiile comune, dezinfecţia mult mai frecventă în toate spaţiile comune, dezinfectarea continuă a tuturor suprafeţelor de contact cu risc crescut (mânere, balustrade, butoanele lifturilor ş.a.).

-    Implementarea unor măsuri de prevenţie suplimentare, precum achiziţionarea de termometre cu infraroşu (non-contact), diminuarea locurilor de luat masa din food court pentru a se asigura că oferă spaţiu de siguranţă clienţilor, schimbarea filtrelor de aer şi accelerarea reîmprospătării aerului prin intermediul sistemului de ventilaţie (acesta este setat să introducă în permanenţă aer proaspăt, fără a recircula aerul din mall).

-    Modificarea planului de marketing astfel încât să se evite creşterea traficului centrului comercial şi/sau aglomerarea temporară a clienţilor în anumite puncte datorată unor acţiuni de marketing, prin măsuri precum suspendarea campaniei de comunicare a extinderii mall-ului (Ne vedem în zece minute) şi a acţiunilor aferente acesteia, anularea tuturor evenimentelor din mall din perioada următoare, inclusiv a acţiunilor de Paşte şi oprirea campaniilor de creştere a traficului.

De asemenea, clienţii Veranda sunt informaţi cu privire la recomandările oficiale de prevenire a îmbolnăvirii, prin afişarea mesajelor de interes public în spaţiile publice din mall şi pe reţelele sociale.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.