Ce face aplicaţia Summly, dezvoltată de un puşti de 17 ani, pentru care Yahoo a plătit 30 de mil. de dolari

Autor: Andreea Anghel Postat la 27 martie 2013 45 afişări

Nick D’Aloisio, adolescentul de 17 ani din Londra, un adevărat talent în crearea de software, a devenit milionar după ce compania americană Yahoo! a decis să cumpere aplicaţia pe care a creat-o pentru suma de 30 de milioane de dolari, scrie FT.

Ce face aplicaţia Summly, dezvoltată de un puşti de 17 ani, pentru care Yahoo a plătit 30 de mil. de dolari

Nick D’Aloisio, adolescentul de 17 ani din Londra, un adevărat talent în crearea de software, a devenit milionar după ce compania americană Yahoo! a decis să cumpere aplicaţia pe care a creat-o pentru suma de 30 de milioane de dolari, scrie FT. Aplicaţia Summly a fost lansată oficial pe 1 noiembrie anul trecut şi a fost susţinută de persoane influente, după cum informează publicaţia The Wall Street Journal. Ce face aplicaţia de 30 de milioane de dolari cumpărată de Yahoo? Aplicaţia scanează articole lungi de pe site-urile unor publicaţii şi alege câteva propoziţii pentru a face un rezumat.  Aplicaţia poate prelua maxim 3 propoziţii pe care le uneşte pentru a realiza o sinteză a articolelor.  Impresionant este faptul că algortimul pe care îl foloseşte aplicaţia poate pune la un loc propoziţiile fără a fi nevoie de intervenţia unei persoane. De asemeena, Summly le permite utilizatorilor să creeze noi teme, cum ar fi de exemplu Baschet sau Fitness şi în doar câteva secunde aplicaţia furnizeză rezumatele articolelor relevante subiectului ales. Echipa din spatele aplicaţiei a lucrat cu SRI International, institutul de cercetare din California cunoscut şi sub numele de Institutul de Cercetări Stanford pentru a crea tehnologia folosită la rezumarea articolelor internaţionale.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
aplicatie,
yahoo,
adolescent,
summly
/actualitate/ce-face-aplicatia-summly-dezvoltata-de-un-pusti-de-17-ani-pentru-care-yahoo-a-platit-30-de-mil-de-dolari-10693504
10693504
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.