Cât cheltuie companiile pentru cadourile angajaţilor în plină pandemie şi în ce domenii se remarcă cele mai mari investiţii în coşurile cadou
Pe fondul pandemiei, piaţa de coşuri cadou şi cadouri de Crăciun pentru angajaţi şi colegi este în creştere cu 30% faţă de anul precedent, spun reprezentanţii companiei Debonaire, un business activ pe această nişă. Potrivit lor, creşterile se văd mai ales pe categoria de cadouri de Crăciun pentru angajaţi, majoritatea firmelor dorindu-şi să suplinească apropierea fizică faţă de echipă prin recompense materiale pentru munca prestată în acest an, iar valoarea medie a comenzilor se situează undeva în jurul valorii de 110 lei.
Creşterea s-a observat nu doar la nivel de sume investite în cadouri corporate, ci şi în numărul de clienţi. Potrivit reprezentanţilor businessului, cu 25% mai mulţi clienţi au ales să ofere coşuri cadou cu produse selectate de la producători locali şi internaţionali, din portofoliul companiei. Printre industriile în care s-au observat cele mai mari creşteri ale investiţiilor în de coşuri cadou de Crăciun pentru echipă şi parteneri în 2020 s-au numărat industriile de publicitate, retail, imobiliare, IT & tehnologie şi financiar-asigurări.
„Spre deosebire de anii trecuţi, când majoritatea cadourilor de Crăciun pregătite de noi pentru companii erau dedicate partenerilor, în acest an am observat o creştere a numărului de cadouri dedicate echipei. De asemenea, cadourile de Crăciun pentru copiii angajaţilor au fost şi ele şi în acest an în topul comenzilor. Faţă de anul trecut, valoarea medie a comenzilor a crescut şi ea cu aproximativ 30% datorită faptului că 80% dintre cadouri sunt destinate angajaţilor şi nu partenerilor, aşa cum era în anii precedenţi. În aceste condiţii, majoritatea se duc cu bugetele spre 100-150 lei, suma neimpozabilă. Ca şi în anii trecuţi, primim comenzi majoritar din Bucureşti, însă cadourile noastre a ajuns şi în companii din Timişoara, Braşov sau Cluj, spre exemplu.”, notează Codruţa Miron, proprietar Debonaire.
Cadourile personalizate, cum ar fi felicitările gravate, decoraţiunile personalizate cu logo-ul companiei, sunt preferate de majoritatea clienţilor. În acest sezon de sărbători, 70% dintre comenzi au inclus produse personalizate prin gravură sau print UV. „Majoritatea clienţilor au optat pentru mesaje personalizate sau gravură cu logo-ul sau sloganul companiei. 70% dintre comenzi se livrează individual la fiecare destinatar acasă. O altă schimbare interesantă dată de această schimbare a destinaţiei de livrare, a fost faptul că majoritatea clienţilor au renunţat la a include băutură în coşurile cadou pentru a asigura siguranţa transporturilor”, adaugă Codruţa Miron.
Producătorul de coşuri corporate pregăteşte deja cadourile pentru sezonul de primăvară, când oferta va conţine dedicaţii speciale pentru 1-8 Martie şi sărbătorile de Paşte.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro