Care este bijuteria ascunsă a Europei

Autor: Ioana Mihai-Andrei, Ioana Matei Postat la 28 iulie 2017 158 afişări

Arhitectură superbă, artă urbană fascinantă, mâncare excelentă şi preţuri foarte bune, bulevarde spaţioase, un oraş fermecător al contrastelor, bijuteria ascunsă a Europei, toate acestea sunt doar câteva dintre părerile celor peste o sută de invitaţi străini - bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnalişti de travel, persoane publice pasionate de călătorii, care au participat în cel mai mare proiect de promovare turistică a Capitalei, Experience Bucharest. Veniţi la Bucureşti din toate colţurile lumii, din Alaska şi până la Argentina şi din Australia până în Japonia, bloggerii din străinătate au pus Bucureştiul pe harta lumii, ca destinaţie de top în 2017. Cumulat activitatea acestora este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.

Care este bijuteria ascunsă a Europei

De exemplu, videoclipul unui cuplu de canadieni care au renunţat la slujbelor lor pentru a călători prin lume, a adunat în doar câteva zile aproape 1,2 milioane de vizualizări pe internet. De asemenea, Veru, o italiancă, este de părere este de părere că Bucureştiul este una dintre bijuteriile ascunse ale Europei şi recomandă atât în videoclipul ei, cât şi pe blog ca turiştii care vin aici să încerce gustoasele merdenele cu brânză, specialităţile de covrigi şi gogoşile. Biserica Stravopoleos, Ateneul Român, Palatul Parlamentului, Calea Victoriei, Lipscani, Cişmigiu, Delta Văcăreşti, nu lipsesc nici acestea din recomandările bloggerilor străini, care recomandă capitala României ca fiind o destinaţie internaţională poate mai puţin obişnuită la prima vedere, dar care îşi merită toţi banii.

”Chiar dacă suntem la prima ediţie, suntem foarte bucuroşi de interesul şi entuziasmul oamenilor de a face parte dintr-o comunitate care practic a pus Bucureştiul pe harta lumii, ca destinaţie de top pentru turiştii străini. Aşteptările noastre au fost depăşite în ceea ce priveşte participanţii la conferinţă, astfel că vom repeta experienţa cu siguranţă. Acum punem la cale un nou proiect asemănător, Experience Romania”, declară Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.

Experience Bucharest a avut ecouri şi în ţară, nu doar în străinatate. În doar două luni Bucureştiul a devenit o adevarată vedetă pe internet în România, în special în presa online, pe Instagram şi pe Twitter, unde hastagul #experiencebucharest a strâns peste 10.000 de postări, peste 90% fiind fotografii şi videoclipuri despre Bucureşti.

„Bucureştiul nu este un oraş uşor de promovat pentru că nu e nici Paris, nici Londra, şi nici Roma sau Berlin. Însă are ceva al lui, un şarm aparte, poate să fie o casă veche sau o zonă plină de street-art sau poate să fie agitaţia din mijlocul Lipscaniului ori plimbările lungi prin Herăstrău. Foarte mulţi turişti străini care vin în Bucureşti spun cel mai adesea că nu se aşteptau să fie atât de bine şi că oraşul este bijuteria mai puţin cunoscută a Europei. Timp de două luni am readus Bucureştiul în mijlocul conversaţiilor turiştilor străini, dar mai ales în rândul românilor, care se pot mândri cu o capitală admirată şi iubită de cei mai mulţi care o vizitează”, a declarat Dorian Ilie, coordonatorul campaniei de PR din partea Rogalski Damaschin Public Relations.

Conform celor mai recente date ale Institutului Naţional de Statistică, aproape 2,5 milioane de turişti străini au vizitat România în 2016, dintre aceştia 1,1 milioane alegând Bucureştiul ca destinaţie. Capitala a câştigat peste 112.000 de turişti noi faţă de anul precedent, mai arată datele Institutului Naţional de Statistică, acest lucru însemnând o creştere a numărului de turişti cu circa 12% faţă de 2015. Rata de creştere a numărului de turişti care vizitează Bucureştiul este de 7,1% pentru perioada 2009-2016.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bijuterie,
bucuresti,
calatori,
capitala,
promovare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.