BCR a investit până acum 5 mil. euro în proiectul Zbor, reţeaua de hub-uri dedicată tinerilor, care s-a extins în 9 oraşe. Urmează primele două hub-uri pe care le va deschide în Bucureşti
La un an de la demararea proiectului Zbor, reţeaua de hub-uri dedicată tinerilor, creat de BCR, a însemnat investiţii de 5 mil. euro, extinderea în nouă oraşe, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Târgu Jiu, Cluj-Napoca, Baia Mare, Braşov, Vaslui şi Timişoara, iar planul este ca anul acesta să se deschidă primele două hub-uri în Bucureşti, a spus Nicoleta Deliu-Paşol, Head of Communication & CSR, BCR, în cadrul conferinţei care a marcat un an de activitate a proiectului şi hub-urilor Zbor.
“Avem 9 hub-uri şi avem în plan să mai deschidem patru. După ce am deschis hub-urile, autorităţile au venit către noi şi ne-au spus că le-a plăcut modelul. Suntem în explorarea unui parteneriat de genul acesta la Alba Iulia, dar amai avem discuţii şi în alte localităţi. BCR va susţine dezvoltarea proiectului Zbor în continuare. Până acum am investit 5 mil. euro în acest proiect şi invetiţiile vor creşte de la an la an. Impactul există, dar nu se întâmplă peste noapte. Cel mai greu cu Generaţia Z este sa-i convingi că ce le place este bine să facă şi a doua oară. Anul acesta vom avea primele două hub-uri Zbor în Bucureşti la ASE şi Politehnica”, a spus Nicoleta Deliu-Paşol.
Odată cu amploarea pe care a luat-o acest proiect, Zbor are acum şi o aplicaţie care are ca scop conectarea tinerilor cu tehnologia, a spus Tudor Ogner, coordonatorul naţional Zbor.
“În cele 9 hub-uri avem peste 60 de persoane implicate. Anul acesta, în ultimele 2-3 săptămâni am reuşit să lansăm şi aplicaţia Zbor prin care connectăm tinerii cu tehnologia şi am reuşit să avem în trei săptămâni peste 4.000 de utilizatori care au participat la hub-uri”, a spus Tudor Ogner.
Proiectul Zbor a fost demarat de BCR cu scopul de a crea o reţea de hub-uri, deocamdată extinsă în nouă oraşe din România, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Târgu Jiu, Cluj-Napoca, Baia Mare, Braşov, Vaslui şi Timişoara, pentru a oferi tinerilor un spaţiu de explorare situate undeva între şcoală şi casă. Astfel, tinerii au acces la o comunitate, resurse de învăţare şi la contexte care favorizează colaborarea şi dezvoltarea profesională şi personală.
La un an de la lansare, spaţiile Zbor din cele nouă oraşe au atras peste 51.000 de tineri implicaţi, au ajuns la 1.300 de evenimente organizate, au 300 de voluntari activi şi parteneriate cu 250 de ONG-uri şi 50 de companii. Accesul este gratuit, iar conceptul huburilor a fost dezvoltat împreună cu tinerii, având la bază valori precum acceptarea, libertatea de exprimare şi colaborarea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












