Avangate lansează soluţia integrată Growth Accelerator Suite

Autor: Georgiana Călin Postat la 08 decembrie 2016 46 afişări

Avangate, platforma eCommerce care sprijină companiile să îşi maximizeze veniturile obţinute din vânzarea de software, SaaS şi soluţii digitale, a anunţat lansarea de toamnă a soluţiei sale integrate. Platforma Avangate dispune acum de funcţionalităţi suplimentare ce vor ajuta firmele să obţină o creştere sustenabilă, pe termen lung.

Noul update al platformei, lansat sub denumirea Growth Accelerator Suite, reuneşte o colecţie de functionalităţi şi unelte pentru eCommerce ce au la bază cele mai bune practici identificate de Avangate din experienţa ultimilor ani, toate concepute pentru a maximiza veniturile recurente.

Acest update al platformei Avangate, care se bazează pe sute de metode de creştere a vânzărilor testate de-a lungul anilor, le oferă companiilor de software, SaaS şi servicii digitale, puterea de a răspunde rapid cerinţelor pieţei şi de a oferi consumatorilor experienţe valoroase şi consecvente în ceea ce priveşte brandul lor. Dacă nu rezolvi rapid unele situaţii cum ar fi abandonarea unui coş de cumpărături în magazinul tău online, comunicarea cu clienţii, atunci nu te poţi concentra pe obiectivul de a creşte vânzările şi nu poţi maximiza veniturile recurente. Noi ajutăm companiile exact în aceste situaţii, astfel încât eforturile lor să se îndrepte în direcţia care ce contează cel mai mult - creşterea”, declară Erich Litch, Chief Revenue Officer la Avangate.

Principalele facilităţi oferite de Growth Accelerator Suite includ îmbunătăţiri pentru:

Conversia în coşul de cumpărături – Avangate a optimizat motorul dedicat achiziţiei de clienţi cu un nou produs, ConvertPlus. Această capabilitate utilizează cele mai recente tehnologii de pe piaţă şi încorporează  practici în domeniul conversiilor şi autorizării plăţilor. În plus, pe baza analizării unei cantităţi mari de informaţii din tranzacţii şi legate de comportamentul utilizatorilor, ConvertPlus îi facilitează clientului final, cumpărătorului, procesul de achiziţie online.

 Interacţiunea cu clienţii -  include opţiuni extinse de personalizare a email-urilor, ceea ce permite companiilor să controleze cu precizie întregul proces de comunicare cu cumpărătorii, de la prima achiziţie până la fiecare plată recurentă. EngagePlus permite companiilor să creeze versiuni personalizate de interacţiune care se potrivesc cel mai bine cu profilul cumpărătorilor.

Creşterea locală - Avangate a introdus un motor îmbunătăţit pentru managementul promoţiilor, necesar în segmentarea clienţilor pe baza unor criterii specifice pentru campaniile de loialitate: ţară, domeniu, sursa de vânzare, limbă şi multe altele.

Controlul plăţilor – un  instrument pentru managementul în sistem self-service al metodelor de plată în funcţie de ţară. În plus, mai multe metode de plată au fost adăugate listei existente de peste 40 de instrumente, printre care ACH în Statele Unite şi în BoletoFlash în Brazilia.

Majoritatea noilor actualizări sunt disponibile imediat pentru clienţii Avangate. Unele funcţii vor fi lansate în cursul lunilor următoare sau vor fi disponibile ca şi add-on-uri.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.