Atelierele Pegas lansează magazinele în sistem de franciză

Autor: Ioana Matei Postat la 04 octombrie 2016 679 afişări

Atelierele Pegas lansează magazinele în sistem de franciză

Atelierele Pegas lansează magazinele în sistem de franciză, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. 

Atelierele Pegas au 15 modele de biciclete pentru adulţi şi copii, care însumează aproximativ 60 de variante de bicicletă Pegas, luând în calcul paleta de culori disponibilă. De asemenea, Pegas are o gamă de accesorii de peste 1000 de repere, precum şi peste 1000 de repere de piese de schimb şi de recondiţionat.

 “Atelierele Pegas au în prezent o gamă complexă de modele şi accesorii pentru biciclete şi recomandarea tuturor specialiştilor este să dezvoltăm şi magazine în sistem de francize. Astfel, lansăm franciza Pegas pentru care este nevoie de achiziţii de până la 40.000 lei pentru care putem acorda credit furnizor – cu termen de plată până la 120 de zile, taxa de franciză 0 valabilă pentru înscrierea cu comandă facturată până la 25 decembrie 2016, ca din 2017 – taxa de franciză să coste 5.000 euro. De asemenea, comisionul din cifra de afaceri va fi 0, în condiţiile înscrierii comenzilor până la data facturată 25 decembrie 2016, care va creşte la 5% din 2017. Mai mult, vom oferi preţuri competitive la achiziţia de marfă în funcţie de termenul de plată de maximum 120 zile acordat începând de la 20%, ” explică Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

 Pentru cei interesaţi de franciza Pegas, există mobilier personalizat indoor şi outdoor, materiale de publicitate şi marketing, şi materiale pe care le punem la dispoziţie în mod gratuit, ca stand display biciclete interior şi exterior, sugestii / simulări de design pentru magazinele Pegas, materiale promoţionale precum şi producţia publicitară necesară lansării campaniilor locale. Mai mult, echipa Pegas poate oferi asistenţă la negocieri pentru publicitatea offline şi online locală, inclusiv cofinanţarea campaniilor, în anumite cazuri. În plus, oferă şi consultanţă pentru a aplica la programul Romania Start Up Plus, unde pentru organizaţii SRL-D se poate obţine până la 40.000 euro nerambursabili. 

 “Sfătuim viitorii posesori de francize să gândească magazinul de biciclete şi accesorii Pegas în combinaţie cu mici cafenele dedicate persoanelor care practică sporturi urbane şi pe care ne dorim să le coagulăm într-o comunitate a oamenilor sănătoşi şi iubitori de mişcare, dar şi de branduri autentice româneşti,” adaugă Andrei Botescu.

Proiectul Pegas s-a născut din pasiune pentru biciclete, pentru identitate urbană şi din dorinţa de a construi un brand puternic românesc. Pe lângă nostalgie, Pegas investeşte în cercetare şi dezvoltare de produse noi, cu un design funcţional şi un preţ competitiv. Până în prezent, peste 13.000 de biciclete din noile colecţii Pegas au ajuns la clienţi din ţară şi din Europa.

După patru ani de la relansarea celor mai cunoscute biciclete din anii ‘70-‘80, Atelierele Pegas au adus publicului 15 noi modele special create pentru toată familia. În octombrie 2015 proiectul Pegas a trecut la un nivel superior prin atragerea unui investitor de anvergură. Prin parteneriatul cu Network One Distribution, brandul Pegas îşi va accelera dezvoltarea la nivel naţional şi internaţional. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas ţintesc o creştere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăţi anual şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.