Anunţul important făcut de Lidl . Ce planuri are retailerul si cum vor arăta magazinele noi, deschise în plină pandemie

Autor: Ioana Matei Postat la 02 iunie 2020 494 afişări

Anunţul important făcut de Lidl . Ce planuri are retailerul si cum vor arăta magazinele noi, deschise în plină pandemie

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea primului său magazin din localitatea Domneşti, judeţul Ilfov, pe data de 4 iunie, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Noul magazin Lidl din Domneşti are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.300 de metri pătraţi şi dispune de peste 180 de locuri de parcare. În cadrul magazinului vor lucra 20 de angajaţi. În noul magazin din Domneşti se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV2 luate de retailer în reţeaua din România.

Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecţie la casele de marcat, limitarea numărului de clienţi care pot intra în acelaşi timp în magazin, precum şi montarea de dozatoare cu soluţie dezinfectantă pentru clienţi şi dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate şi obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările şi ieşirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele şi coşurile de cumpărături, benzile şi POS-urile de la casele de marcat etc.).

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl face o serie de recomandări pentru clienţi, publicate atât online, cât şi în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care doresc să le cumpere şi păstrarea distanţei recomandate faţă de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienţii care stau la coadă să păstreze distanţa recomandată faţă de cei din jurul lor, şi în noul magazin Lidl din Domneşti se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

În acelaşi timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienţilor pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităţilor, cât şi măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine şi peste 160 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajaţi, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 270 de magazine şi 5 centre logistice.  Dinamismul din activităţile de zi cu zi, rezultatele durabile şi corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.   

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
anunt,
extindere,
lidl,
magazin,
clienti

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.