Vanzari de peste 60.000 de euro pentru Oliviers&CO la sase luni
La mai putin de jumatate de an de la deschiderea magazinului Olivers&CO, valoarea medie a unui bon de cumparaturi se plaseaza la aproape 150 de lei, iar numarul de clienti a depasit asteptarile prognozate pentru aceasta perioada. In perioada decembrie – aprilie, magazinul a realizat vanzari de 276.000 lei (peste 60.000 de euro).
Magazinul este o franciza a afacerii Oliviers & Co, retea mondiala specializata in vanzarea de uleiuri de masline. In Romania Master franciza este detinuta de compania Fast Eat Invest Group. Investitia directa in primul magazin a fost de aproximativ 200.000 de euro, ulterior aparand si alte costuri (de comunicare, imagine, etc). Magazinul este de unul de tip boutique si a fost proiectat de catre 2 arhitecti – unul roman si unul francez. Compania isi propune sa deschida in a doua parte a anului 2009 sau la inceputul anului 2010 un nou magazin intr-un centru comercial.
Magazinul reuneste produse obtinute din cultura maslinului de la ulei de masline simplu, uleiuri specialitati cu diverse arome (busuioc, menta, lamaie, mandarina, ardei picant), produse pe baza de masline (biscuiti, paste de masline, sosuri, dulciuri si dulceturi, tapenade), o gama de cosmetice bio, pana la o gama de produse complementare (saruri si condimente, oteturi, piureuri de legume, accesorii, produse textile sau ceramice).
“Magazinul se adreseaza tuturor oamenilor care vor sa aduca un plus de savoare oricarui preparat si care se gandesc in acelasi timp la sanatatea familiei”, spune Oana Opran, proprietar al francizei Oliviers&CO in Romania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro