UPC România a încheiat 2011 cu 1.142.600 clienţi

Autor: Ioana Mihai Postat la 23 februarie 2012 49 afişări

Baza de clienţi a UPC România a crescut, în ultimele trei luni din 2011 compania a câştigat 20.400 noi clienţi, în creştere cu 2% faţă de trimestrul anterior. Compania a încheiat anul cu un număr total de 1.142.600 clienţi (televiziune digitală, analogică şi prin satelit - DTH).

Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 23.000 de abonamente în ultimele trei luni din 2011, iar baza de abonamente de televiziune digitală a crescut cu 7% faţă de trimestrul anterior, ajungând la un total de 351.700. UPC este compania cu cea mai mare grilă de canale HD transmise prin cablu - 13 - şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D prin intermediul canalului High TV.

Televiziunea prin satelit a raportat cea mai mare creştere în trimestrul IV - 10,6% mai mult decât în trimestrul III, procent care se traduce printr-o adiţie de peste 27.000 de abonamente. Focus Sat, divizia DTH a UPC România, a încheiat anul 2011 cu un total de 282.800 de abonamente. Această creştere a fost susţinută şi de lansarea unei noi oferte, care a adus o grilă de programe TV extinsă, dar şi 3 canale HD şi un nou pachet de filme, de care abonaţii Focus Sat s-au putut bucura gratuit în perioada octombrie - decembrie 2011.

UPC are creşteri şi pe segmentul de servicii Internet, unde compania a câştigat în trimestrul IV aproape 15.000 abonamente, raportând o creştere de 5,6% faţă de trimestrul anterior. La sfârşitul anului, UPC România avea 281.300 de abonamente de internet. Acesta fiind segmentul de piaţă cu cel mai mare potenţial de creştere şi în 2012, compania intentionează să investească în reţeaua de date pentru a extinde zona de acoperire Fiber Power. La sfârşitul anului 2011, UPC oferea servicii Fiber Power 120Mbps în aproximativ 70% dintre localităţile în care compania operează.

Pe zona de servicii de voce, UPC România a înregistrat o creştere de 10% în trimestrul IV faţă de trimestrul anterior - baza de abonamente a crescut cu 16.800, ajungând la un total de 184.100. Aceste rezultate se datorează introducerii, în pachetele 3Play, a diferitelor abonamente de telefonie cu minute incluse şi telefon DECT gratuit.

"Suntem mulţumiţi de rezultatele din ultimul trimestru care au contribuit la performanţa bună din 2011. În anul care s-a încheiat ne-am consolidat poziţia pe piaţă şi am continuat să ne adaptăm pachetele şi să lansăm noi produse - Fiber Power 120 Mbps, 3D - uitându-ne atent la nevoile şi cerinţele clienţilor noştri. 2011 a fost anul în care strategia UPC s-a concentrat pe oferte complete - pachete de servicii TV, date şi voce. Şi în acest an vom investi în lansarea de noi pachete 3Play dar şi în extinderea acoperirii Fiber Power şi a televiziunii digitale", declară Severina Pascu, CEO UPC România.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
upc romania,
bilant,
clienti
/actualitate/afaceri/upc-romania-a-incheiat-2011-cu-1-142-600-clienti-9337512
9337512
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.