LIVE: ZF REAL ESTATE by Storia.ro - Paradoxul pieţei de birouri

Una dintre cele mai vechi agenţii de turism din piaţa locală vrea să ajungă anul acesta la vânzări de 80 de milioane de euro

Autor: Andra Stroe Postat la 17 februarie 2020 181 afişări

Una dintre cele mai vechi agenţii de turism din piaţa locală vrea să ajungă anul acesta la vânzări de 80 de milioane de euro

Turoperatorul Paralela 45 estimează că va încheia anul cu un volum de vânzări de 80 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul trecut. Reţeaua de agenţii va creşte cu încă cinci, care vor fi deschise la Râmnicu Vâlcea, Braşov, Deva, Bucureşti, ajungând astfel la un număr de 55 de agenţii proprii şi francize.

Reprezentanţii companiei se aşteaptă ca cele mai solicitate destinaţii se aşteaptă să fie Turcia (Antalya, Alanya şi Bodrum), Grecia şi Egiptul, devenite în sezonul 2020 şi mai accesibile turiştilor români din întreaga ţară, după introducerea mai multor curse charter. Spre Antalya, Alanya şi Bodrum sunt programate 23 de curse săptămânale, din 13 oraşe: Bucureşti (patru curse săptămânale spre Antalya şi una spre Alanya), Cluj-Napoca, Timişoara, Târgu Mureş şi Iaşi (câte două curse/săptămână), Bacău, Arad, Baia Mare, Oradea, Suceava, Constanţa, Craiova, Satu Mare (una pe săptămână, ultimele trei fiind noi în sezonul 20202). Spre regiunea Bodrum-Kusadasi-Marmaris se zboară din Bucureşti şi din Cluj-Napoca (noutate în 2020) o dată pe săptămână.

Oferta de insule greceşti cuprinde anul acesta Creta/Heraklion din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, precum şi din Târgu Mureş şi Oradea (noutăţi în 2020); Creta/Chania, Corfu, Rhodos şi Mykonos (noutate în 2020) din Bucureşti, în total nouă curse săptămânale. Spre Egipt sunt programate trei curse săptămânale din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişora (pentru Hurghada) şi una, din Bucureşti, spre Sharm el Sheikh.

O perioadă propice pentru achiziţia unei vacanţe, spun reprezentanţii companiei, este între 18 şi 24 februarie, când se vor aplica reduceri cuprinse între 10 şi 50% din tariful de cazare, în funcţie de destinaţie, cumulate cu cele aplicate în perioada de Early Booking, atât pe platforma online a companiei cât şi în agenţiile din reţea şi la standul Târgului Naţional de Turism al României, organizat la Romexpo. 

„Cumpărarea online a devenit o obişnuinţă pentru publicul ocupat. Noi am vândut anul trecut în valoare de 3,5 milioane de euro, estimăm că anul acesta vom ajunge la cinci milioane de euro. Dar publicul vine şi la târgurile de turism, unde găseşte cea mai mare varietate de oferte şi în două - trei ore alege vacanţa potrivită şi o şi achită”, descrie Alin Burcea una dintre tendinţele remarcate în rândul turiştilor români. Antreprenorul se aşteaptă la vânzări de peste patru milioane de euro, după săptămâna de reduceri la târgul de turism, în agenţiile proprii şi pe portalul Paralela 45

Vânzări în creştere sunt aşteptate, în perioada târgului de turism, şi pentru vacanţele de Paşte si circuitele turistice. Mai multe programe de patru până la 11 zile sunt organizate primăvara acesta în Turcia, Portugalia, Spania, Italia, Cehia, Franţa, Rusia, Grecia, Macedonia, Albania, cu avionul ori cu autocarul. În funcţie de perioadă şi tipul de transport, circuitele de Paşte costă de la 174 de euro/persoană, la Istanbul (autocar, cinci zile, hotel de trei stele) la 995 de euro/persoană în Rusia (avion, nouă zile, hotel de patru stele). O parte dintre circuite au reduceri cuprinse între 5 şi 15%, în perioada campaniei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
cluj napoca,
crestere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.