Noi produse marca proprie pentru micul dejun la Real

Autor: Ioana Mihai Postat la 28 martie 2011 31 afişări

Reteaua de hipermarketuri Real lanseaza noi articole marca proprie, in cadrul gamelor Tip si Real Quality, in sortimentul de cereale pentru mic dejun. Noile game de cereale sunt produse in Romania, in colaborare cu producatori autohtoni.

In perioada urmatoare, reteaua va continua procesul de dezvoltare a marcilor proprii si in cadrul altor categorii de produse, conform oficialilor companiei. Noile produse includ cerealele pentru mic dejun Dragon Rings si Choco Bollo cu gust de ciocolata si miere, cerealele Welleness flakes si cerealele musli in diferite combinatii cu fructe sau cicolata pentru un stil de viata sanatos. Produsele Real Quality isi propun sa ofere consumatorilor o calitate similara marcilor premium, la un pret de vanzare cu pana la 30% mai mic decat acestea.

In gama cerealelor Tip au fost introduse doua noi articole: cereale Corn Flakes la 150 grame si 500 grame si Choco Flakes la 150 grame si 500 grame. Cerealele sub marca proprie Tip se caracterizeaza printr-un pret extrem de atractiv, respectiv 1,39 lei pentru punga de Corn Flakes de 150 de grame.

"Extinderea gamei de marci proprii este o alegere strategica majora pe care noi ne-am asumat-o. De aceea, am decis sa investim extrem de mult in analiza si intelegerea cerintelor consumatorilor. Pentru noile linii de cereale, spre exemplu, procesul de analiza a pietei si a cerintelor consumatorului, precum si procesul de dezvoltare a produselor au reprezentat un proiect complex, o munca sustinuta de cercetare, care a durat mai bine de cinci luni", a declarat Eugeniu Dumitru Mihai, division manager marketing la Real Hypermarket Romania.

Reteaua Real opereaza 25 de magazine pe piata locala in 18 orase din tara, ca urmare a unor investitii de peste 550 de milioane de euro. Reteaua comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania.

Reteaua de hipermarketuri Real Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 3,4%, pana la 694 de milioane de euro, in conditiile in care a deschis doua noi spatii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
real,
produse,
mic dejun,
lansare,
marca proprie

Citeşte pe Gandul.ro

/actualitate/afaceri/noi-produse-marca-proprie-pentru-micul-dejun-la-real-8105205
8105205
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.