Meniul de criza al romanilor in 2009: iaurt, cafea si bere

Postat la 26 februarie 2010 31 afişări

Cheltuielile cu 6% mai mari pe alimente reprezinta practic inflatia pe 2009, ceea ce inseamna ca pe timp de criza romanii au cumparat aproape la fel de mult ca intr-un an de crestere economica.

In ciuda crizei, romanii au scos din buzunare anul trecut mai mult cu 6% pentru produsele alimentare si "de rasfat", de gen cafeaua, dupa cum se arata intr-un studiu realizat de GfK Romania. Motivul pentru care am platit mai mult este legat in special de inflatie. In prima jumatate a anului, avantul pentru cumparaturi a fost mai mare, dar s-a diminuat in a doua parte a anului. "Dupa un prim avant curajos, in a doua jumatate a anului comportamentul de cumparare al gospodariilor a fost unul mai temperat. Cresterea valorii platite la un act de cumparare fata de a doua jumatate a anului 2008 a fost de doar 3%, pe fondul unei usoare cresteri a frecventei de cumparare", a declarat Raluca Raschip, director departament in cadrul GfK Romania.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romani,
consum,
meniu,
criza,
GfK,
tendinte
/actualitate/afaceri/meniul-de-criza-al-romanilor-in-2009-iaurt-cafea-si-bere-5628854
5628854
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.