Laropharm, crestere de 50% a vanzarilor in 2008
Producatorul autohton de medicamente si suplimente alimentare Laropharm a inregistrat anul trecut un volum de vanzari de 2,5 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de 2007. Pentru 2009, reprezentantii companiei se declara rezervati
“Dezvoltarea portofoliului de produse, cu precadere cel al medicamentelor fara prescriptie, investitiile in liniile de productie precum si externalizarea activitatii de distributie au fost principalii factori care au determinat aceasta crestere spectaculoasa”, a declarat Cristian Alecu, directorul executiv al companiei.
Pentru 2009, compania isi propune lansarea mai multor medicamente, iar in ceea ce priveste investitiile, compania este rezervata tinand cont de contextul economic actual. “Vom continua in aceeasi directie strategica pe care am inceput sa o implementam inca din toamna trecuta, mai exact sa lansam produse noi, sa sustinem parteneriate puternice cu distribuitorii si sa actionam in vederea apropierii fata de clientii nostri. Ne propunem sa mentinem aceeasi crestere pentru primul semestru desi scenariul este destul de prudent din cauza crizei economice”, a precizat Alecu.
Laropharm este un jucator de talie mica pe piata farma locala, evaluata la 1,8 miliarde de euro, potrivit datelor Cegedim. Anul trecut, au existat mai multe negocieri privind vanzarea companiei, atat cu jucatori din piata interna, cat si cu un puternic grup farmaceutic bulgar, spun reprezentantii companiei. Negocierile nu s-au finalizat inca, actionarii investind intr-o echipa manageriala noua si dezvoltarea portofoliului de produse.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro