În bătălia dintre Facebook şi Twitter, câştigă Google

Autor: Matei Postat la 07 septembrie 2012 27 afişări

Twitter bate Facebook în domeniul advertisingului pe mobil înregistrând un venit mai mare provenit din această piaţă, potrivit unui studiu realizat de eMarketer publicat de ediţia online a publicaţiei Daily Finance. Totuşi, Google se poziţionează în fruntea clasamentului, dominând segmentul advertisingului pe mobil.

Venitul înregistrat din direcţia publicităţii pe mobil se situează în dreptul valorii de 129,7 milioane de dolari în acest an pentru Twitter, în timp ce Facebook numără un total de 72,7 milioane de dolari. Google are un venit de 1,423 miliarde de dolari pentru acest an, dintr-un total de 2,611 miliarde pentru această piaţă.

Noul eşec al Facebook Inc. în domeniul businessului pe mobil este un motiv de îngrijorare pentru investitori. Potrivit studiului eMarketer, Google Inc. va domina industria advertisingului câţiva ani în continuare, o dovadă că noile medii de promovare online nu pot să câştige teren în defavoarea celor care au apărut cu cinci ani în urmă.

Specialiştii apreciază că Google va continua să se claseze în fruntea clasamentului, cu o prognoză pe 2014 pentru domeniul advertisingului pe mobil de 3, 58 miliarde de dolari dintr-un total de 6, 62 milioane de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
tehnologie,
facebook,
twitter,
google
/actualitate/afaceri/in-batalia-dintre-facebook-si-twitter-castiga-google-10034890
10034890
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.