IKEA îşi evaluează brandul la nouă miliarde de euro
Retailerul suedez de mobilă IKEA evaluează propriul brand la nouă miliarde de euro, cifră la care a ajuns folosind date interne şi analize externe, potrivit unor informaţii prezentate de companie în cadrul unei modificări a structurii corporatiste.
"Nu vom fi niciodată la fel de transparenţi ca o companie listată. De câţiva ani, ambiţia noastră a fost să devenim mai transparenţi şi mai uşor de înţeles", a declarat purtătorul de cuvânt al IKEA, Anders Bylund, scrie WSJ.com. IKEA, companie nelistată la bursă, cunoscută pentru discreţie, s-ar plasa astfel undeva între locul 31 şi poziţia 89 în diverse topuri ale celor mai valoroase branduri din lume. Millward Brown, parte a gigantului media WPP, estimează în cel mai recent top al brandurilor că cea mai valoroasă marcă din lume este Apple, evaluată la 183 miliarde de dolari, reprezentând aproape o treime din capitalizarea de piaţă a companiei, de 581 miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro