Henkel Romania : vanzari cu peste 25% mai mari in 2008

Postat la 25 februarie 2009 46 afişări

In 2008, compania a inregistrat o cifra de afaceri de circa 590 milioane lei noi (in jur de 160 milioane de euro), in crestere cu peste 25% fata de anul precedent.

Potrivit datelor furnizate de catre Henkel, profitul operational al companiei a fost anul trecut de 115 milioane RON (peste 31 milioane EUR), in crestere cu peste 24% fata de anul 2007. Rezultatul este cu atat mai bun cu cat, in ultima parte a anului trecut au inceput sa se simta si in Romania efectele crizei mondiale, in special pe piata materialelor de constructii si pe piata valutara, se precizeaza in comunicatul de presa remis de companie. Toate diviziile Henkel Romania –Detergenti si produse pentru curatat, Produse cosmetice, Adezivi Tehnologii - au avut cresteri ale vanzarilor in 2008.

Aceste rezultate financiare au contribuit la pozitionarea companiei Henkel Romania intre primele tari Henkel din Europa Centrala si de Est in anul 2008 din punctul de vedere al ritmului de crestere (din cele 32 de tari membre ale Henkel Central Eastern Europe). Pe primele locuri ale acestui clasament s-au situat Rusia, Ucraina si Bulgaria cu cresteri de 28%, 26% si respectiv 20%.

Henkel CEE a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 2,5 miliarde de euro, in crestere cu 13% fata de anul precedent, contibutia diviziilor fiind de 44 % - divizia Detergenti, 43% - divizia Adezivi Tehnologii si 13% - divizia Cosmetice.

In tara noastra, Henkel a fost infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe). In prezent, compania are 600 de angajati, portofoliul sau cuprinzand peste 30 de marci si mii de produse, de la cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii. Printre cele mai cunoscute branduri ale companiei Henkel se numara Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Clin, Bref – dintre detergenti; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Bac, Vademecum dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Moment, Super Attak, Loctite si Teroson – dintre adezivi si tehnologii.

La nivel international, principalii competitori ai Henken sunt Procter&Gamble, Unilever si Beierdorf, toate cele trei companii fiind prezente pe piata din Romania.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Henkel,
vanzari,
afaceri,
crestere
/actualitate/afaceri/henkel-romania-vanzari-cu-peste-25-mai-mari-in-2008-3997838
3997838
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.