Grupul francez Danone se pregăteşte de condiţii dificile în zona euro în 2012
Grupul francez Danone a redus obiectivele privind vânzările şi marja de profit pentru acest an, din cauza condiţiilor dificile din zona euro şi din sudul Europei, după ce a reuşit să se încadreze în estimări în 2011, cu vânzări de 19,3 miliarde euro şi profit net de 1,75 miliarde euro.
Vânzările companiei au crescut anul trecut cu 7,8%, iar profitul net a urcat cu 6,7%, potrivit unui comunicat transmis miercuri. Cel mai mare producător de iaurturi la nivel mondial anticipează o creştere de 5-7% a vânzărilor în acest an şi marjă de profit în stagnare, după o creştere de 0,2 puncte procentuale în 2011. Dintre giganţii industriei alimentare, Danone este unul dintre cei mai expuşi la criza datoriilor de stat din zona euro, derulând aproximativ 40% din afaceri în regiune.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro