Glenmark vrea 5% din cea mai competitiva piata din farma
Compania farmaceutica indiana Glenmark, prezenta pe plan local incepand cu anul acesta, tinteste obtinerea unei cote de piata de 5% cu un nou medicament pe segmentul cardiovascular, cel mai dinamic de pe piata farma romaneasca
Anul acesta, reprezentantii companiei se asteapta la vanzari de un milion de euro pentru Aflen, primul brand din portofoliul cardiovascular al companiei. Lansarea acestui tratament va fi urmata, in intervalul 2008-2012, de altele – pentru produse antihipertensiune, diuretice si de completare a actualului portofoliu. “Vom investi in primii 3 ani, urmand ca din anul 4 sa inregistram si profit. In acest an, vom lansa minim 5 produse”, a declarat Mariana Wencz, country manager al Glenmark Romania.
Prin Aflen, compania indiana mizeaza pe segmentul cardiovascular, cel mai dinamic al pietei farma romanesti prin prisma vanzarilor. In Romania exista, potrivit unui studiu recent emis de compania de cercetare poloneza PMR, opt milioane de romani care sufera de boli cardiovasculare, dar doar jumatate dintre acestia sunt tratati, iar din acest punct de vedere, potentialul de crestere a acestei pietei specifice este ridicata.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro