Glenmark vrea 5% din cea mai competitiva piata din farma

Postat la 22 octombrie 2008 18 afişări

Compania farmaceutica indiana Glenmark, prezenta pe plan local incepand cu anul acesta, tinteste obtinerea unei cote de piata de 5% cu un nou medicament pe segmentul cardiovascular, cel mai dinamic de pe piata farma romaneasca

Anul acesta, reprezentantii companiei se asteapta la vanzari de un milion de euro pentru Aflen, primul brand din portofoliul cardiovascular al companiei. Lansarea acestui tratament va fi urmata, in intervalul 2008-2012, de altele – pentru produse antihipertensiune, diuretice si de completare a actualului portofoliu. “Vom investi in primii 3 ani, urmand ca din anul 4 sa inregistram si profit. In acest an, vom lansa minim 5 produse”, a declarat Mariana Wencz, country manager al Glenmark Romania.

 

Prin Aflen, compania indiana mizeaza pe segmentul cardiovascular, cel mai dinamic al pietei farma romanesti prin prisma vanzarilor. In Romania exista, potrivit unui studiu recent emis de compania de cercetare poloneza PMR, opt milioane de romani care sufera de boli cardiovasculare, dar doar jumatate dintre acestia sunt tratati, iar din acest punct de vedere, potentialul de crestere a acestei pietei specifice este ridicata.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
farmaceutice,
farma,
Glenmark Romania,
Aflen
/actualitate/afaceri/glenmark-vrea-5-din-cea-mai-competitiva-piata-din-farma-3350074
3350074
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.