Glenmark Romania vrea vanzari de un mil. euro cu un nou antihipertensiv
Producatorul indian de medicamente Glenmark, prezent si pe piata romaneasca, a lansat un nou produs adresat afectiunilor hipertensive, segment cifrat la 200 de milioane de euro.
Compania estimeaza o cifra de afaceri anul acesta de un milion de euro pentru Eneas, cel de-al doilea produs din portofoliul Glenmark de pe acest segment. “Piata de hipertensiune din Romania se ridica la 200 de milioane de euro, iar numarul de pacienti estimat reprezinta 40% din populatia adulta”, a declarat Mariana Wencz, directorul general al Glenmark Romania,
Compania si-a propus un target de 15.000 de pacienti pentru noul medicament, care poate fi achizitinat numai pe baza de prescriptie medicala. Acesta este compensat 50%, astfel incat pretul pe zi al acestui tratament atinge 1,5 lei, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii Glenmark Romania.
In intervalul 2008-2012, filiala locala a producatorului indian si-a produs sa mai lanseze inca 37 de medicamente, tintind o cota de piata de 0,6% pe piata Rx-urilor (medicamente eliberate pe baza de precriptie medicala). Glenmark Romania a fost infiintata in martie 2008 si vizeaza afaceri de 50 de milioane de dolari pana in 2012.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro