Facebook va avea noi aplicaţii: Site-ul va reflecta mult mai precis ce citesc, privesc, ascultă sau mănâncă utilizatorii săi

Postat la 23 septembrie 2011 12 afişări

Facebook ţinteşte să îşi orienteze utilizatorii pe piaţa de produse şi servicii, prin introducerea unor noi aplicaţii, care vor permite fiecăruia să vadă ce ascultă, citesc şi cumpără prietenii săi, noua strategie fiind anunţată de Mark Zuckerberg, joi, la conferinţa anuală F8 de la San Francisco.

Noile aplicaţii ale reţelei de socializare vor furniza fiecărui utilizator informaţii legate de ce fac prietenii săi online, potrivit New York Times. Dacă Frank urmăreşte "The Hangover", Jane ascultă Jay-Z, iar Mark foloseşte adidaşi Nike, miza Facebook şi a companiilor sale partenere este ca preferinţele acestor utilizatori să influenţeze obiceiurile de consum ale prietenilor lor din reţea. Pe scurt, Facebook ţinteşte în prezent să devină un site pe care utilizatorii să petreacă mult timp, dar şi unul care să îi orienteze online şi să-i influenţeze, din ce în ce mai mult, când sunt offline. "Credem că un pas important în continuare este să ajutăm utilizatorii să îşi spună povestea", a spus cofondatorul şi directorul general Facebook, Mark Zuckerberg.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
facebook,
idei,
obiceiuri,
utilizatori
/actualitate/afaceri/facebook-va-avea-noi-aplicatii-site-ul-va-reflecta-mult-mai-precis-ce-citesc-privesc-asculta-sau-mananca-utilizatorii-sai-8790927
8790927
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.