Compania Ewopharma mizează pe un produs OTC pentru creşterea vânzărilor

Postat la 05 octombrie 2012 47 afişări

Kaloba, un nou medicament disponibil fără reţetă şi care se plăteşte din buzunarul pacientului, este un remediu impotriva infectiilor respiratorii, avand un mecanism de actiune antibacterian, antiviral, mucolitic si o actiune rapida, care reduce durata si severitatea simptomelor, previne recidiva si scurteaza perioada de revenire in activitate.

Kaloba este un medicament de tip OTC (over-the -counter), ce are la baza extract standardizat din planta Pelargonium sidoides, recomandat pentru prevenirea si tratarea infectiilor tractului respirator: raceala, sinuzita, bronsita sau amigdalita.

"Infectiile aparatului respirator au o frecventa ridicata (2/3 din populatia generala raceste minim 1 data/an, iar la copiii de 10 ani, frecventa fiind de 4 raceli/an). Aceste infectii sunt provocate, in majoritatea cazurilor, de virusuri. Prin migrarea ascendenta sau descendenta a patogenilor, primele simptome inofensive se pot complica in sinuzite si/sau bronsite acute", a declarat medicul Ana Culcer, sefa clinicii de neonatologie a Spitalului Universitar de Urgenta.

Doctorul Carmina Rogojinaru Smith, country manager al companiei Ewopharma, calcula anterior pentru BUSINESS Magazin taxele pe care le au de plătit companiile farma: circa 20% din venituri taxa clawback, 5% diferenţa de curs valutar între leu şi euro şi 7% dobânda la bănci pentru a asigura finanţarea timp de un an până la plata medicamentelor de către stat. În total, mai bine de 30% din cifra de afaceri. "Cel mai probabil vor supravieţui produsele cu marje de peste 30%", spunea atunci Smith, care anticipează că cele cu profitabilitate mai mică, deşi utilizate de pacienţi, nu vor mai putea fi susţinute mult timp. Marjele de profit pentru doctoriile Ewopharma sunt cuprinse, potrivit managerului, între 10% şi 50%, iar noul produs Kaloba, platit din buzunar, va contribui la creşterea fluxului de licidităţi a companiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ewopharma,
vanzari,
kaloba
/actualitate/afaceri/compania-ewopharma-mizeaza-pe-un-produs-otc-pentru-cresterea-vanzarilor-10164163
10164163
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.