Comertul online romanesc, o afacere de 250 de milioane de euro

Postat la 16 februarie 2011 41 afişări

Unul din doua mii de bucuresteni este patronul unui magazin online. Explozia comertului in mediul virtual are o explicatie simpla: costurile mici de operare in raport cu o afacere traditionala.

Romanului ii place shoppingul pe net. O demonstreaza avansul, nedomolit de criza, al cumparaturilor facute online. In cele aproximativ 2.000 de magazine de profil gasesti practic orice: de la carti si jucarii pentru copii, pana la detergenti si mancare ecologica. Un clic si curierul bate la usa casei pentru a-ti inmana produsul cumparat. "Ca volum de vanzari in comertul online romanesc, totalul anual este de circa 250 de milioane de euro, dar estimam ca va creste foarte rapid in urmatorii ani, pe fondul modificarii preferintelor de cumparare ale consumatorilor, care migreaza semnificativ catre comertul online", a declarat pentru gandul Marius Ghenea, presedintele Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO). Iar previziunile pentru anul acesta sunt incurajatoare. Piata de profil va creste, in medie, cu 15-20% in 2011, afirma reprezentantul ARMO.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
online,
afaceri,
internet,
piata
/actualitate/afaceri/comertul-online-romanesc-o-afacere-de-250-de-milioane-de-euro-7988033
7988033
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.