Cine castiga in businessul romanesc in urma CM de Fotbal
Desi echipa Romaniei nu s-a calificat la turneul mondial din Africa de Sud, exista piete precum cea a pariurilor sportive, a berii, retailul de electrocasnice, dar si terasele care se bazeaza pe acest eveniment pentru a-si rotunji businessurile.
Cresterile asteptate in aceste domenii sunt insa departe de boomul care ar fi putut exista in consum in conditiile in care nationala de fotbal a Romaniei ar fi fost una dintre cele 32 de echipe prezente in Africa de Sud in perioada 11 iunie-11 iulie.
Cei mai mari producatori locali de bere estimeaza cresteri ale vanzarilor de aproximativ 10% in perioada Campionatului Mondial de Fotbal.
Cititi mai multe pe www.zf.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro