Ce schimbări a făcut Orange în linia întâi a luptei din telecom

Postat la 12 octombrie 2011 12 afişări

Lucrurile erau "înainte" altfel pentru un client care intra într-un magazin al Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă, aşa cum este, de exemplu, cel din Piaţa Victoriei din Bucureşti, unde e şi sediul central al companiei.

Cum intrai în magazin, în faţă era recepţia, unde cereai informaţii, cumpărai o cartelă sau un accesoriu sau luai un bon de ordine pentru a discuta cu un agent de relaţii cu clienţii. În dreapta erau asistenţii de vânzări. Un client care avea de gând doar să-şi plătească factura, putea merge cu ochii închişi prin magazin până la casieriile aflate undeva în stânga - putea ajunge acolo fără să vadă nimic din ofertele Orange sau fără ca să fie abordat de vreun om de vânzări. Dacă era coadă - se întâmplă în anumite intervale orare -, clientul stătea în picioare, era cu spatele la toate ofertele Orange şi la ce se întâmpla în magazin şi îşi putea petrece timpul de aşteptare privind, poate, traficul de pe bulevardul Lascăr Catargiu.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
orange,
telecom,
schimbari
/actualitate/afaceri/ce-schimbari-a-facut-orange-in-linia-intai-a-luptei-din-telecom-8860197
8860197
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.