1,24 milioane de lei investite de ING Asigurări de Viaţă în 2011 în proiecte de responsabilitate socială

Autor: Ioana Mihai Postat la 15 februarie 2012 36 afişări

Dezvoltând strategia de responsabilitate socială iniţiată în urma cu doi ani, ING Asigurări de Viaţă a continuat în 2011 să se implice în viaţa societăţii, prin programe cu impact atât în interiorul companiei cât şi în comunităţile externe, în domeniul educaţiei financiare, al protecţiei mediului, şi al accesului la educaţie pentru copiii talentaţi sau defavorizaţi. Acestora li s-au adăugat anul trecut programele care oferă “Şanse la viaţă”, prin acţiuni de prevenţie şi educaţie, dar şi de diagnostic şi tratament.

Concret, pe parcursul anului 2011 au fost dezvoltate nouă proiecte de amploare şi o serie de proiecte adiacente, printr-o investiţie totală de 1,24 milioane lei, aferentă programelor derulate. Toate acestea au contribuit în mod semnificativ, alături de alte iniţiative ale companiei, la creşterea angajamenului angajaţilor în ultimul an, 81% dintre ei apreciind faptul că sunt încurajaţi să participe la programele de sustenabilitate ale organizaţiei.

"Credem cu tărie în programele pe care le-am dezvoltat, sunt cauze care ne reprezintă şi ne dorim ca acestea să genereze impact pozitiv şi pe termen lung în comunitate. Cel mai recent exemplu este programul de educaţie pentru acordarea primului ajutor <Lecţia de prim ajutor>, dezvoltat împreună cu Fundaţia pentru SMURD, care cu peste 4,5 milioane vizionări în cele două luni de proiect confirmă nevoia pentru astfel de programe în rândul publicului larg", a declarat Carmen Soare, director marketing ING Asigurări de Viaţă.

Programele menite sa salveze vieti au cumulat anul trecut 41% din investitia totala in responsabilitate sociala a companiei. Cea mai recenta initiativa, prin amploarea si publicul tinta extins, "Lectia de prim ajutor", a demarat in noiembrie 2011 si continua si in 2012. Programul, dezvoltat in parteneriat cu Fundatia pentru SMURD si Pro TV, include emisiunea omonima, site-ul www.lectiadeprimajutor.ro si pagina de Facebook facebook.com/lectiadeprimajutor. Primele 11 editii ale emisiunii (dintr-un total de 12), in cadrul careia prezentatorii si un medic SMURD initiaza telespectatorii in tehnicile acordarii primului ajutor, au inregistrat peste 4,5 milioane vizionari. A doua componenta a programului, web-site-ul dedicat www.lectiadeprimajutor.ro, ofera solutii la situatii de urgenta frecvente, si a inregistrat doar in primele trei luni de functionare peste 56.000 de afisari. De asemenea, site-ul ofera si posibilitatea de a adresa intrebari online si a primi raspunsuri de la medicii SMURD in maxim 24 de ore.

In cadrul colaborarii cu Fundatia pentru SMURD, ING a donat pentru fiecare asigurare suplimentara pentru afectiuni grave incheiata la ING in 2011, 2 euro catre Serviciu Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare, pentru achizitionarea primului avion sanitar.

Programul dedicat Sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie desfasurat impreuna cu Asociatia Inima Copiilor isi propune ca peste 1500 de copii sa poata fi tratati si operati in cadrul acestei sectii. In acest demers, ING Asigurari de Viata a contribuit cu 35.000 de euro pentru organizarea primelor trei misiuni medicale, dupa ce in luna iunie a sprijinit concertul caritabil sustinut de violonistul Alexandru Tomescu dedicat acestei cauze.

Nu in ultimul rand, pentru a veni in sprijinul copiilor diagnosticati cu afectiuni grave, ING a sustinut financiar programul Asociatiei M.A.M.E. - "Copilaria nu trebuie traita in spital" - pentru Sectia de pediatrie din cadrul Spitalului Fundeni. Astfel, anual 5.000 de copii din intreaga tara vor avea conditii mai bune de ingrijire si tratament.

Domeniul educatiei financiare a reprezentat si anul trecut un pilon important, programele dezvoltate implicand 28% din bugetul total de CSR.

"Proiectul tau - viitorul!", realizat cu ajutorul Organizatiei Junior Achievement Romania, s-a adresat tinerilor studenti care au aflat notiunile esentiale privind asigurarile de viata prin intermediul unei platforme on-line interactive. In cadrul programului au participat studenti din 44 de universitati si 127 de facultati din 19 centre universitare, in timp ce portalul dedicat a inregistrat peste 85.000 de afisari si 7.100 de utilizatori unici.

In a doua parte a anului, programul "Lectia de Viata" difuzat la Realitatea TV in perioada iunie-iulie 2011, a inclus 8 mini-emisiuni ce au prezentat principalele notiuni privind asigurarile de viata. Programul a avut mai mult de 1,8 milioane de vizionari pe parcursul celor doua luni in care a rulat.

Nu in ultimul rand, intr-un demers menit sa incurajeze ONG-urile sa participe cu proiecte dedicate educatiei financiare, ING a initiat si sustinut categoria-concurs de Educatie Financiara in cadrul Galei Societatii Civile.

Nici initiativele ce vizeaza imbunatatirea calitatii mediului si un stil de viata si nutritie sanatos nu au fost neglijate in 2011 - programele dezvoltate in aceasta zona implicand 31% din investitia destinata responsabilitatii sociale.

"Biciclete cu cravate", un program lansat in 2010 alaturi de Asociatia Green Revolution, prin care angajatii ING se bucura de plimbari gratuite cu bicicletele oferite de companie, a continuat si a fost completat prin initiative noi, precum "I enjoy Healthy life" - un eveniment lunar intern care incurajeaza stilul de viata si alimentatia sanatoase.

In toate aceste demersuri, participarea echipei ING Asigurari de Viata reprezinta un element esential, alaturi de rezultatul in sine al proiectelor desfasurate. 85% dintre angajatii ING Asigurari de Viata s-au implicat in 2011 in programele de responsabilitate sociala sustinute de companie. Totodata campania interna "Inima Copiilor este si inima ta", derulata impreuna cu Asociatia Inima Copiilor pentru strangerea de fonduri dedicate copiilor cu afectiuni cardiace, a generat implicarea a 63% dintre angajatii ING.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
csr,
ing asigurari de viata,
investitii,
proiecte
/actualitate/afaceri/1-24-milioane-de-lei-investite-de-ing-asigurari-de-viata-in-2011-in-proiecte-de-responsabilitate-sociala-9238458
9238458
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.