O afacere la care sigur nu v-aţi gândit, dar care sparge piaţa. Un tânăr din Bucureşti şi-a pornit cu numai 5.000 de euro un business chiar din propria locuinţă. Ce face i-a lăsat pe toţi cu gura căscată

Postat la 13 martie 2019 78166 afişări

Ciprian Scutar a pus bazele afacerii Nooca în iunie 2018, printr-o investiţie de 5.000 de euro, din fonduri proprii, însă activitatea businessului a început în luna ianuarie a acestui an, în mediul online.

O afacere la care sigur nu v-aţi gândit, dar care sparge piaţa. Un tânăr din Bucureşti şi-a pornit cu numai 5.000 de euro un business chiar din propria locuinţă. Ce face i-a lăsat pe toţi cu gura căscată

În prezent, antreprenorul co­mer­cia­lizează unt de arahide, unt de migdale şi cremă de ciocolată.

„Totul a început din pasiune pentru gătit. Nu eram mulţumit de ce era în comerţ şi am început să fac unturi şi creme acasă. Am împărtăşit cu câţiva prieteni, iar ei m-au încurajat şi am dat curs ideii. Tot câţiva prietenii m-au ajutat să-mi fac site-ul, iar prietena mea s-a ocupat de logo-ul firmei. Am început cu o investiţie minimă, de 5.000 de euro, deşi m-am gândit la programul Start-Up Nation, dar a căzut, pentru că suntem din Bucureşti şi primim cu 15 puncte mai puţin“, povesteşte Ciprian Scutar, fondatorul brandului Nooca.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
afaceri,
business,
locuinta,
piata

ALEPH STORY: Câţi bani câştigăm din EURO 2020? O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.