100 TINERI MANAGERI DE TOP 2019 - Milena Bianca Gîţ, digital marketing manager Answear România

Autor: Andra Stroe Postat la 19 august 2019 167 afişări

„Nu exclud un parcurs profesional internaţional, deoarece în domeniul meu companiile internaţionale au un avans tehnologic şi profesional faţă de cele locale şi îmi doresc să am cele mai bune condiţii de muncă şi de învăţare.”

100 TINERI MANAGERI DE TOP 2019 - Milena Bianca Gîţ, digital marketing manager Answear România

Milena Bianca Gîţ conduce echipa de vânzări şi marketing a companiei Answear România şi are în subordine şase oameni.

„Activitatea departamentului de vânzări şi marketing se reflectă la nivelul întregii companii, iar rezultatele sunt comune cu cele ale grupului, astfel că în 2018 Answear.ro a avut venituri de 16,2 mil. euro, iar pentru 2019 ne-am propus dublarea cifrei de afaceri”, spune ea. Primul moment-cheie din cariera Milenei Gîţ a fost mutarea de la Cluj-Napoca la Bucureşti, „Ceea ce a însemnat o nouă dinamică profesională.”

Un alt moment important în parcursul său profesional a fost preluarea poziţiei de manager de marketing şi vânzări în cadrul Answear România, „o poziţie care mi-a facilitat o dezvoltare atât personală cât şi profesională şi care mi-a adus numai satisfacţii şi beneficii”. Ea a urmat cursurile Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca şi un master în comunicare şi relaţii publice în cadrul SNSPA. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.