Micul dejun pe Twitter

Postat la 05 mai 2009 11 afişări

Prima reactie pe care o au multi oameni cand vine vorba despre Twitter este confuzia. De ce ar vrea ei sa citeasca mesaje telegrafice despre ce a mancat altcineva la micul dejun?

 

E o intrebare legitima. Twitter i-a transformat in scriitori de jurnal pe cei 14 milioane de oameni care au facut in martie 99 de milioane de vizite pe site, ca sa citeasca mesaje postate de pe telefoane mobile si de pe calculatoare.

 

Luate individual, multe dintre aceste mesaje de 140 de caractere par prostesti. Dar daca sunt luate impreuna, fluxul de mesaje poate transforma Twitter intr-o unealta surprinzator de folositoare pentru rezolvarea unor probleme cotidiene si poate oferi indicii concludente ale starii de spirit din lumea internetului. Studiind mentalul colectiv, cercetatorii de toate felurile au descoperit ca daca fac efortul de a da la o parte balastul de comentarii, conversatiile de acolo ofera indicii timpurii cu privire la opiniile publicului si chiar ajuta la conturarea lor. Companii ca Starbucks si Dell vad ce gandesc clientii lor care le folosesc produsele si isi pot astfel adapta strategiile de marketing.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
internet,
comunicatie,
Twitter,
retele sociale,
site
/special/micul-dejun-pe-twitter-4296831
4296831
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.