Jalon pentru iesirea din criza

Postat la 20 noiembrie 2010 19 afişări

Ziarul Financiar a premiat saptamana trecuta cele mai valoroase zece companii din Romania, precum si oamenii sau organizatiile care au aratat anul acesta drumul spre relansare, la Gala “ZF 2010 - Iesirea din criza”.

Premiile acordate la Gala ZF 2010 recunosc performantele primelor 10 companii din anuarul Top 100 cele mai valoroase companii, realizat de Ziarul Financiar impreuna cu casa de investitii Capital Partners si lansat la acelasi eveniment.

Valoarea companiilor a fost calculata pe baza datelor financiare din anul 2009 pentru companiile necotate si a valorii bursiere pentru cele cotate.

Totodata, Ziarul Financiar a decernat cinci premii speciale pentru oameni sau organizatii care au aratat anul acesta drumul spre relansare, respectiv Nokia Romania, pentru cea mai puternica ascensiune in topul celor mai valoroase 100 de companii, CrisTim - pentru initiativele de iesire din criza si accelerarea deschiderii de magazine, Automobile Dacia, pentru ca este exportatorul nr. 1 in plina criza, CEZ Romania (pentru cea mai mare investitie in energia eoliana, in Dobrogea) si Radu Georgescu, pentru fondarea si vanzarea GeCad ePayment.

Unul dintre cei mai vechi abonati ai Ziarului Financiar, compania Alka, a primit, de asemenea, un premiu special la Gala ZF 2010.

Trofeele au revenit companiilor:

1. PETROM 4,513 mld. euro

2. FONDUL PROPRIETATEA 3,8 mld. euro

3. HIDROELECTRICA 3,357 mld. euro

4. ORANGE 3,151 mld. euro

5. VODAFONE 2,683 mld. euro

6. ROMGAZ 2,578 mld. euro

7. BRD 2,008 mld. euro

8. BCR 1,898 mld. euro

9. NUCLEARELECTRICA 1,747 mld. euro

10. ROMTELECOM 1,1 mld. euro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
gala ZF,
eveniment,
companii,
premii,
Ziarul Financiar
/special/jalon-pentru-iesirea-din-criza-7731782
7731782
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.